אווירת סוף עונה: הפועל חיפה הפסידה 2:1 למ.ס. אשדוד

play
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי
שערים נהדרים לברשצקי ותורג'מן, אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל חיפה 02:26

אלישע לוי גבר על רן בן שמעון בשני המפגשים הקודמים העונה בליגה, אבל במשחק הבית האחרון שלו כמאמן האדומים הוא נכנע לשערים של ברשצקי (45+1) וג'אבר (71). תורג'מן (54) קטע בצורת של מעל שלושה חודשים, זגורי הצעיר ערך בכורה בשער

(גודל טקסט)

מעט מאוד קהל הגיע הערב (שני) לאצטדיון העירוני למשחק הבית האחרון של הפועל חיפה לעונה זו, ואמנם אותם אוהדים זכו לראות שלושה שערים נהדרים, אבל הקבוצה המקומית שוב הפסידה, הפעם 2:1 למ.ס. אשדוד שניצחה את הפועל חיפה לראשונה זה שלוש שנים.

הפועל חיפה גברה על מ.ס. אשדוד בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה (1:3 בחוץ ו-1:2 בבית) וסך הכול לא הפסידה לה בששת המפגשים האחרונים, אבל היום, על אף שעלתה בהרכב כמעט מלא ופגשה יריבה בהרכב משני למדי, כולל השוער רז זגורי שערך הופעת בכורה בבוגרים, היא לא השכילה לנצל את המצבים שהגיעה אליהם, נקלעה פעמיים לפיגור ונותרה עם ניצחון בודד ב-12 מחזורי הליגה האחרונים.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר
"נקמה" על שני ההפסדים הקודמים העונה להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד כבשה בכל שלושת משחקיה האחרונים וגם היום מצאה את הרשת פעמיים, תחילה כאשר מוטי ברשצקי (45+1) סובב כדור נהדר לשערו של אוהד לויטה ולאחר מכן היה זה עטאא ג'אבר (71), שאחרי הבישול לברשצקי השלים מבצע קבוצתי מצוין עם כדור ברשת ובכך מחק את השוויון הזמני שקבע אלון תורג'מן (54), שעם שערו קטע בצורת של למעלה משלושה חודשים – מאז ה-29 בינואר.

הרכבים

הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, אנתוני איזוצ'וקוו, בן והבה, דודי טוויטו, ירין סרדל (נס זמיר, 46), סקו טורה (סער פדידה, 75), גל אראל (ראוף ג'בארין, 56), מתיאה ליואיץ' (גיא משפתי, 75), אלן אוז'בולט (דודו אלטרוביץ', 56), אלון תורג'מן.

מ.ס. אשדוד: רז זגורי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ג'ורג' דיבה, בר נתנאל (קני סייף, 73), עטאא ג'אבר, נאור סבג (פיראס אבו עקל, 46), עוז בילו (בן מיזן 64), מוטי ברשצקי, יעקב בריהון (ננאד צבטקוביץ', 80), גל קעטבי (לורנס אופורי, 64).

במחזור סיום העונה של הפלייאוף התחתון בשבת, הפועל חיפה תתארח אצל היורדת הטרייה הפועל נוף הגליל ואילו מ.ס. אשדוד תארח את מי שהבטיחה אתמול את הישארותה בליגה, הפועל ירושלים.