לוי: "נפילת מתח לא מוצדקת", ג'אבר: "כנראה לא אמשיך באשדוד"

play
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי
שערים נהדרים לברשצקי ותורג'מן, אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל חיפה 02:26

מאמן הפועל חיפה אחרי הפסד נוסף, 2:1 לאשדוד: "בטוח שבעונה הבאה תהיה קבוצה יותר טובה". הקשר שכבש ובישל הודה שבכוונתו לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ניצחה רק פעם אחת ב-12 משחקיה האחרונים, אחרי שגם הערב (שני) נכנעה במשחק הבית האחרון שלה לעונה זו, 2:1 למ.ס. אשדוד.

המאמן אלישע לוי, שכידוע לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, הודה בסיום: "אני חושב שברגע שהקבוצה הבטיחה את ההישארות, הייתה נפילת מתח לא מוצדקת. היום כבר שיחקנו יותר טוב, ונכון שזה לא הביא לנו נקודות, אבל הגענו למצבים שזה דבר שלא קרה הרבה זמן. נותר לנו משחק אחרון נגד נוף הגליל ונעשה את המקסימום כדי להיראות יותר טוב וגם לנצח. הפנים לעונה הבאה ואני בטוח שהפועל חיפה תהיה בעונה הבאה יותר טובה. היכן אאמן? נכון לעכשיו אני לא יודע, אבל זה לא מה שמטריד אותי כרגע".

מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי
הפסד גם במשחק הבית האחרון לעונה. אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מנגד, מ.ס. אשדוד שבה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד האחרון בקרית שמונה וגם וגם גמלה ליריבה מהכרמל שניצחה אותה בשני המפגשים הקודמים ביניהן העונה. המאמן המנצח רן בן שמעון אמר בסיום: "זה היה משחק מוזר עם כל כך המון מצבים לכל כך הרבה כיוונים. זו תקופה שהשחקנים לכאורה אמורים להשקיע פחות, אבל הם משקיעים מאוד ואני שמח על הניצחון".

בן שמעון גם התייחס להופעת הבכורה של השוער בן ה-21 רז זגורי, ששיחק היום לראשונה בבוגרים: "הוא ילד טוב, אישיות טובה, מתאמן טוב ומקצוען אמיתי. הוא היה מעולה".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם עטאא ג'אבר
שערו האחרון באשדוד? ג'אבר חוגג | מאור אלקסלסי

שינויים אפשריים בסגל בעונה הבאה: "הבעיה היא לא רק באיכות, אלא יותר באיזון. כוכבים לא יימכרו כי אין לנו כוכבים (צוחק). אני גם רוצה לברך את זיו אריה, שחייב להיות מועמד למאמן העונה ועשה עבודה נדירה".

לעמדת הראיונות הגיע גם עטאא ג'אבר, שכבש וגם בישל והודה שייתכן שהיה זה שערו האחרון באשדוד: "אני כנראה לא אמשיך באשדוד, אבל כרגע אני מתרכז רק במשחק האחרון שנותר לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי