אייל סגל הפתיע: "תתפללו יחד איתי שאיביץ' יהיה המאמן של מכבי ת"א"

play
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט
מכבי נתניה הביסה 0:3 את בני סכנין ועלתה למקום הרביעי 04:20

בעלי מכבי נתניה טען כי חזרתו של הסרבי לקריית שלום עשויה להשאיר את פארפה גיאגון בעיר הילומים. וגם: עתידו, קפיצת המדרגה שבני לם עשה במכבי חיפה והאפשרות שדני עמוס יעזוב את המועדון. האזינו

(גודל טקסט)

לאחר ה-0:3 המרשים על בני סכנין, שבסיומו מכבי נתניה התבססה במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה להבטחת המקום במוקדמות הקונפרנס ליג, הבעלים אייל סגל עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר גם לעניין הרב שמעוררים חלק משחקניו של בני לם.

האזינו לריאיון

סגל הבהיר: "סגל השחקנים שלנו מורכב ממושאל אחד, פארפה גיאגון, ותתפללו יחד איתי שאיביץ' יאמן את מכבי תל אביב, כי אז יש סיכוי שפארפה יישאר במכבי נתניה בעונה הבאה. יש שני שחקנים שנכנסים לשנת חוזה אצלנו, וכל השאר חתומים לטווח ארוך. פארפה זה מקרה חריג. הבנתי שבמקרים מסוימים צריך להשאיל. כשהבנו שגבי קניקובסקי לא ימשיך, התחלנו משא ומתן עם מכבי תל אביב על השאלתו, כשלא ידענו בכלל על עסקת עדן קארצב. הבנו ששחקן ברמה הזו לא נוכל להביא ולכן חשבנו על הכיוון הזה. ברמת העיקרון, זה חריג שמכבי נתניה תשאיל שחקן".

סגל המשיך: "אני לא חושב שהזרים במכבי תל אביב ובמכבי חיפה יותר טובים מהזרים במכבי נתניה. לימד אותי מורי ורבי, ההבדל אם משלמים 100 או 400 זה רק שם המועדון. אותו שחקן יכול לקבל הרבה פחות במקומות אחרים. אני בדעה שאם אנחנו רוצים למתג את עצמנו במקומות אחרים, וזו הסיבה שרצינו לשחק נגד דורטמונד והציעו לנו גם עכשיו לשחק נגד רומא, אנחנו חייבים לחשוף את עצמנו להתמודדיות מעבר לישראל וכדי לעשות את זה אנחנו חייבים לסיים במקום הרביעי".

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון | ברני ארדוב

האם שלב בתים אירופי זה ריאלי: "אני עוד לא יודע אם אני יכול לעבור את הסיבוב הראשון, אבל אם לא אנסה אני לא אדע. אני חייב לצאת מהקופסא ולנסות לעבוד בצורה אחרת. זו הסיבה שגם הפעם פגענו, כי אנחנו מנסים לפצח את הנוסחה ולחפש בדיוק את השחקן הנכון והמתאים בנקודת הזמן הנכונה שאפשר להביא אותו. על ארלינג הולאנד היה קשה לנו להתמודד. אין פתרונות קסם בכדורגל. כל אלה שניסו לקצר – ראו את דניאל יאמר. אם רוצים להצליח, צריך לעשות את זה שלב אחרי שלב".

האם בני לם הוא האיש הנכון לעשות את קפיצת המדרגה: "אני מכיר את בני מגיל 13 כשהוא היה בילדים א'. בני בשנתיים בנוער במכבי חיפה, עשו לו מה שהרבה מאוד שנים במחלקות הנוער לא עשו. הקפיצו אותו מדרגה גם ברמות אחרות. המקצועיות הייתה אצלו תמיד, אבל אני רואה את הגישה שלו לכל דבר ואת מערכת היחסים שהוא פיתח עם אלמוג כהן המנהל המקצועי שהיה בזמנו שחקן ששיחק אצלו בנוער. אני רואה את הדינימיקה, זה משהו שלא האמנתי שיקרה. השאלה הראשונה ששאלתי אותו לפני שהוא חתם, 'בני, מתאים לך שאלמוג יהיה המנהל הספורטיבי?', הוא אמר מיד שהוא מאוד רוצה. הוא הגיע כל כך בשל להזדמנות האחרונה שלו, ואני מאוד מקווה שזה יצליח גם בהמשך".

מה יקרה אם בני לם יקבל הצעה ממועדון גדול יותר: "מההיכרות שלי איתו, קשה לי להאמין שהוא יבחר באופציה הזו, כי הוא רואה איך מתרסקים במקומות שחסרה חמימות. מכבי נתניה מבחינתו זאת הפלטפורמה המוצלחת ביותר. בגיל 63, אנחנו בשלב שכסף זה באמת דבר חשוב אבל אנחנו רוצים מעבר לזה – לחיך, ליהנות ולהשאיר משהו מאחורינו. בנתניה, הוא יכול להשאיר מה שהוא לא יוכל להשאיר בשום מקום אחר בארץ".

"וואחד משחק". בני לם חוגג | ברני ארדוב

סגל התייחס לעתידו: "כנראה שאמשיך לעמוד מאחורי נתניה גם אם אזוז הצידה, כי לא עומדים אנשים בתור. ברמה האישית, נוח לי להיות למעלה ביציע ולתפוס את הראש. מנגד, הקבוצה הזו כל כך יקרה לליבי שאני מאוד רוצה שהיא תצליח ואמשיך לעמוד מאחוריה מבחינה כלכלית, בתקווה שמישהו רציני יתאהב בה כמו שאני מאוהב בה ויוכל לקחת אותנו למקומות אחרים".

על עתידו של השוער הוותיק דני עמוס: "דני הוא שוער מצוין. לגבי גילו, יש סדרה שלמה של שוערים בארץ באותו שנתון. אני חושב שגיל 35 לשוער זה לא סוף קריירה. מצד שני, הוא מסיים חוזה השנה, והחבר'ה נמצאים איתו בתהליך כזה או אחר, אז אני מעריך שהם יסיימו את התהליך ואנחנו נוציא הודעה וכולם יידעו לאן דרכינו בעמדה הזו".

מותר לבקר את איגוד השופטים, אבל יש דרך. אייל סגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי