הפועל תל אביב קיבלה אישור להשתתף באירופה בעונה הבאה

play
שחקני הפועל תל אביב, שי אייזן, דורון ליידנר, ליעד רמות, סתיו למקין | אודי ציטיאט
באר שבע שוב בעטה בדלי, הפעם עם הפסד דרמטי 2:1 להפועל ת"א 04:44

למרות הסנקציות שמוטלות על המועדון בשל חובות לשחקני ומאמני עבר, קיבלו האדומים אישור רשמי להשתתף במפעלי אופ"א לעונת 2022/23. מטעם המועדון נמסר: "נעשה כל שביכולתנו בכדי להשיג את המקום הרביעי ולהחזיר את הפועל תל אביב למפעלים האירופיים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיבלה היום (חמישי) אישור רשמי ותוכל לשחק בעונה הקרובה באירופה. השתתפות האדומים במפעלים האירופיים הוטלה בספק בשל החובות לשחקני ומאמני עבר והתביעות הפתוחות שעומדות נגדה, אך כאמור, הקבוצה הצליחה לקבל את האישור המיוחל ותוכל להשתתף במוקדות הקונפרנס ליג אם תסיים במקום הרביעי.

מהפועל תל אביב נמסר: "לאחר מאמצים רבים מצד הנהלת המועדון והיועצים המשפטיים, המכשולים הוסרו והערב (חמישי) מועדון הכדורגל הפועל תל אביב קיבל אישור רשמי מההתאחדות לכדורגל להשתתף במפעלי אופ"א בעונת 2022/23. נעשה כל שביכולתנו בכדי להשיג את המקום הרביעי ולהחזיר את הפועל תל אביב למפעלים האירופיים".

איציק ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב, עם המנכלית, אודליה פרידמן
האדומים יוכלו להשתתף באירופה בעונה הבאה. הבעלים איציק ניסנוב עם המנכ"לית אודליה פרידמן | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב נמצאת כרגע במקום החמישי בטבלת ליגת העל, כשהיא רחוקה שתי נקודות ממכבי נתניה שבמקום הרביעי וכאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה. במחזור הקרוב תפגוש את מכבי נתניה לקרב ישיר על המקום באירופה, ובמחזור האחרון תארח את מכבי תל אביב לדרבי.