נוף הגליל שחררה שלושה זרים לקראת המשחק מול הפועל חיפה

play
שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל | מאור אלקסלסי
הפועל חיפה ניצחה בנוף הגליל לאחר דרמת VAR בתוספת הזמן 01:53

לוואגה קיזיטו ארנסט מאבוקה והשוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ'. ברדה קיבל הצעה להמשיך בעונה הבאה, ראובן גל יפרוש. הפועל חיפה תקבל את דרישות דראפיץ'?

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל

לקראת המשחק מחר שוחררו מהסגל שלושה זרים, קיזיטו, ארנסט מאבוקה והשוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ'. טימו מוזי וסתיו נחמני פצועים ובספק למשחק. המאמן שי ברדה שקיבל הצעה להמשיך עם הקבוצה, גם בעונה הבאה, טרם קיבל החלטה בנוגע לעתידו וייתכן שיפגש בקרוב עם הנהלת המועדון, כדי למסור את החלטתו.

לקראת המשחק מחר אמר ברדה: "אנחנו צריכים לדעת לכבד את המקצוע. נכון שאין למשחק הזה חשיבות, אבל זה משחק ליגה וכל משחק ליגה הוא מצולם ובכל משחק ליגה אתה בונה את השם שלך", אמר שי ברדה, "שחקנים שפחות שיחקו יקבלו דקות משחק. ניפרדים מ"בובי", שהייתה לי זכות ענקית לאמן אישיות כזאת, גם מבחינת חדר הלבשה, וגם הרצון כל הזמן לנצח, לראות אותו עובד בצורה יוצאת דופן. שחקן שגדל במועדון הזה ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם ומאחל לנוף הגליל שתרוויח אותו בעתיד".

הרכב משוער: מתן עמבר, חגי גולדנברג, ג'ניה ברקמן, ראובן גל, אלי בלילתי, לביא שוקרון, דייויד טווה, ג'ון אוגו, והיב חביבאללה, בר כהן, עבדאללה חליחל.

ראובן גל אחרי שקבוצתו הפועל נוף הגליל ירדה ללאומית
פורש בגיל 38. ראובן גל | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה

בהפועל חיפה יסיימו את העונה מחר במשחק מול הפועל נוף הגליל כאשר ברקע כל הזמן נושא בחירת המאמן. סלובודן דראפיץ' עוד מחכה לתשובה לגבי חלק מהתנאים שדרש. אם לא די בכך, בהפועל חיפה מתעסקים גם בבקשה של רובי רגב לעזוב כאשר הוא אכן לא יישאר במועדון. במקביל השחקנים זועמים על כך שהחזרי הדלק של חודש מרץ מתעכבים כבר כחודש: "אנחנו רגילים לאחור של כמה ימים במשכורות אבל חודש בהחזרין הדלק והשכר דירה זה כבר משמעותי. זה לשחק בכיס של שחקנים".

בצד המקצועי המאמן אלישע לוי יחסר שחקנים רבים כאשר לא מעט שחקנים צעירים וכאלה שלא קיבלו קרדיט ישחקו. בעמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות דין דודי טוויטו לשניר טליאס.

הרכב משוער: טל בומשטין, נועם כהן, גיא משפתי, עלי כיאל, שניר טליאס, גל אראל, מתיאה ליואיץ', סער פדידה, דודו אלטרוביץ', נס זמיר, אלון תורג'מן.

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'
בהפועל חיפה ייענו לדרישותיו? דראפיץ' | מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל חיפה ניצחה בשלושת המפגשים העונה (1:3 ו-0:1 בליגה, 1:2 בגביע הטוטו) ולא הפסידה להפועל נוף הגליל מאז ה-3:1 בלאומית במאי 2007.

* הניצחון הביתי האחרון של נוף הגליל, אז כמובן נצרת עילית, היה לפני כ-19 שנה – 1:2 על הפועל חיפה מחזור אחד לסיום העונה בליגה השנייה.

* הפועל חיפה השיגה ניצחון בודד ב-12 המחזורים האחרונים וכבשה במהלכם רק שישה שערים.

* הפועל חיפה נותרה הקבוצה היחידה שלא דייקה העונה מהנקודה הלבנה (היה לה פנדל אחד שהוחמץ). היא גם היחידה שלא קיבלה העונה שער משחקן מחליף.

משחקי המחזור:

שבת, 18:45: בית"ר ירושלים – עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל נוף הגליל – הפועל חיפה
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה – הפועל חדרה

שני, 20:30: בני סכנין – מכבי חיפה (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי תל אביב – הפועל באר שבע
שני, 20:30: מכבי נתניה – הפועל תל אביב (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי