הבלתי מנוצחים: בית"ר ירושלים וקרית שמונה נפרדו ב-3:3 במחזור הסיום

play
שחקן בית"ר ירושלים, חאלופילו פלייטר, כובש מול עירוני קרית שמונה | קובי אליהו
ככה מסיימים עונה: 3:3 נפלא בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה 04:32

תיקו דרמטי בטדי. שכר (90+3) ורוצ'ט (90+11) כפו חלוקת נקודות בתוספת זמן ארוכה שנבעה מכך שהתאורה כבתה. לפני כן פלייטר (40 ו-71) וזריהן (59) הבקיעו עבור בית"ר, שבירו כבש משחק שביעי ברציפות (45+1)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-3:3 דרמטי במחזור הסיום של העונה. הקבוצות של יוסי אבוקסיס וסלובודן דראפיץ' נותרו למעשה הקבוצות היחידות שלא הפסידו בפלייאוף ומי זוכר שהן היו העונה בסכנת ירידה? חלאופילו פלייטר כבש צמד (40 ו-71), ניב זריהן הוסיף (59), אבל קרית שמונה אמרה את המילה האחרונה בחסות תוספת זמן ארוכה שנבעה מקריסת התאורה. איתמר שבירו (45+1), מוחמד שכר (90+3) ואדריאן רוצ'ט (90+11 בפנדל) קבעו חלוקת נקודות.

קרית שמונה הייתה עדיפה ב-20 הדקות הראשונות, בהן היא הקשתה על יריבתה והצליחה להגיע לחצאי מצבים שהוחמצו. בהמשך בית"ר הצליחה להתרגל למערך היהלום שמולה וירדן שועה המצוין עבר לשלב הייצור, עם הכנת כמה הזדמנויות שהוחמצו.

לקראת סיום המחצית הראשונה פלייטר מצא את הרשת, אבל התשובה של הקריה הייתה מהירה: מהלך קבוצתי יפהפה וסיומת מושלמת של החלוץ הלוהט בליגה – איתמר שבירו שכבש משחק שביעי ברציפות. ה-15 בליגה של החלוץ שהבקיע בכל משחק בפלייאוף התחתון.

במחצית השנייה בית"ר ידעה להמתין לקרית שמונה ובעזרת חילוצים ויציאה מהירה למעברים – למצוא את הרשת פעמיים נוספות ולא להיות רחוקה מהרביעי והחמישי. בסופו של דבר היא שילמה על ההחמצות עם שתי ספיגות בתוספת הזמן הארוכה. קרית שמונה הימרה על התקפה, נשארה חשופה, נהנתה מהחמצות של הצהובים-שחורים ובסוף חגגה שוויון ושריקת סיום לפלייאוף נפלא.

שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו
הכי חם בליגה. שבירו | קובי אליהו

הרכבים

בית"ר ירושלים: נתנאל דלויה, עמית כהן, דוד חוג'ה, אוראל דגני, מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, תמיר עדי, לירן רוטמן, ניב זריהן, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.

עירוני קרית שמונה: נדב זמיר, גיא מזרחי, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, אריאל שרצקי, נדב נידם, רועי קהת, מוחמד שכר, איתמר שבירו.