קורצקי: "אורן גולן הבין שנעשתה טעות בינואר, לי זה קלקל"

play
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה עם המנהל המקצועי אורן גולן | אודי ציטיאט
ניצחון לפני הירידה ללאומית: 3:4 גדול למכבי פתח תקוה על הפועל חדרה 07:27

מאמן הפועל חדרה היוצא התראיין ל-103FM לקראת המעבר לקרית שמונה: "גולן דאג להמשכיות המועדון, הרגשתי שהעונה הזו תקפיץ אותי". רועי קהת: ""סלובו הביא איתו אנרגיות חדשות, כמובן שאתה מתבאס כשבן אדם כזה הולך"

(גודל טקסט)

אחרי שכמעט והוביל את הפועל חדרה לפלייאוף העליון, מנחם קורצקי סיים עונה במקום השמיני וכבר החל בהכנות לעונה הבאה, בה יאמן את הקבוצה שסיימה מקום אחד מעליו – עירוני קריית שמונה. לקראת הכניסה לתפקיד החדש בצפון, המאמן החדש התראיין הערב (ראשון) ל-103FM ותחילה סיכם את התקופה בחדרה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה עם המנהל המקצועי אורן גולן
שיתוף פעולה נהדר וטעות בדרך. קורצקי וגולן | שלומי גבאי

"מבחינה אישית יש לי הרגשה של פספוס, אני חושב שיכולנו לעשות עונה יוצאת מגדר הרגיל, משהו שלא צלח, וחרה לי באופן אישי. מבחינה כלכלית, מבחינת שחקנים צעירים והאפשרות שנישאר בליגה – הייתה הצלחה".

קורצקי המשיך ואמר על עזיבת חדרה: "היה ביני לבין אורן גולן שיתוף פעולה יוצא מן הכלל, גם אורן מבין שהייתה טעות בינואר. מבחינתו הוא רצה לדאוג להמשכיות המועדון, לי זה טיפה קלקל, מבחינת הצלחה אישית. באמת הרגשתי שאני הולך לעונה שתקפיץ אותי, וחבל זה לא קרה מבחינתי. אני יכול להבין את אורן, גם זה, וגם משהו שקרה עם הקהל, היו כמה דברים באותה תקופה שגרמו לי לעזוב".

שחקני עירוני קרית שמונה עם אדריאן רוצ'ט
את הקבוצה החדשה קורצקי יוביל לפלייאוף העליון? שחקני קרית שמונה | קובי אליהו

על העונה הבאה בקריית שמונה אמר כי זאת התקדמות עבורו גם מבחינת השאיפות שלו כמאמן, וגם מבחינת התקציב: "היעד הראשוני הוא יותר גבוה ואני מוכן לזה. אני לוקח על עצמי אתגר שאני יודע שהוא לא פשוט והוא טוב בשבילי, אני אעשה את הכל כדי שזה יעבוד"".

על המעבר לצפון עם משפחתו אמר: "מבחינה נפשית אני מוכן, המשפחה שלי תומכת בי ותמכה בי ואני אעשה הכל כדי שקריית שמונה תצליח כמו שאנחנו רוצים".

גם שחקן עירוני קריית שמונה רועי קהת שוחח עם פאנל התכנית ושיתף בתחושותיו על סיום קבוצתו במקום ה־7 בליגת העל ועל השליטה בבית התחתון עם 14 ניצחונות תחת המאמן סלובו דרפאיץ'. בשיחה עם פאנל הספורט ב־103fm, קהת עוד סיכם את מחצית השנייה של העונה האחרונה והתייחס להגעתו של המאמן החדש – מנחם קורצקי.

לדבריו, "תחילת העונה באמת לא הייתה נראית טוב במקום האחרון, אבל עשינו שינוי בקבוצה ועשינו שינוי של מערך. סלובו הביא איתו אנרגיות חדשות, הצלחנו להרים את עצמנו ועשינו יופי של חצי עונה שנייה. ברגע שמגיע מאמן שעושה שינוי כזה בקבוצה, כמובן שאתה מתבאס כשהוא עוזב. איתו, הקבוצה הייתה מגובשת גם בחדר ההלבשה, הקשר עם כל השחקנים היה מצוין והכל הלך טוב. בלי שום קשר לזה, מנחם הוא מאמן מצוין ויש לו מספיק ותק בליגת העל – אני בטוח שגם הוא יתרום לקבוצה. לא זכיתי עדיין להתאמן תחתיו, אבל שמעתי עליו הרבה דברים טובים. אני חושב שהיתרון המשמעותי שלנו הוא שאנחנו שומרים על רוב הסגל ביחד, בטח אחרי שסיימנו את העונה בצורה כזאת, אבל כמובן שנצטרך שחקנים זרים טובים שידעו לשדרג אותנו. רק לאחר מכן, נוכל לדבר לכיוון הפלייאוף העליון".