קרסטאיץ': "לא יודע אם אני רוצה להישאר". ברדה: "חושש ממצבו של מרטינס"

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע | אריאל שלום
רוקאביציה הורחק, ויטור ואלמוג כבשו בנגיחות: 1:1 בין ב"ש למכבי ת"א 03:32

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מה-1:1 עם באר שבע: "זה היה בידיים שלנו". ברדה מרוצה מהאופי ששחקניו גילו: "רגילים לשחק ב-10 שחקנים". הפורטוגלי נפצע שבוע לפני גמר הגביע

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-1:1 ששירת בעיקר את מכבי חיפה – שהוכתרה רשמית וסופית כאלופה. נגיחות של מיגל ויטור (75) ואילון אלמוג (46) קבעו את תוצאת המשחק, ושמרו את הפועל באר שבע במקום השני למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-18, בעקבות הרחקה של ניקיטה רוקאביציה.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "כבשנו שער במחצית הראשונה שהיה טוב מאוד. במחצית השנייה שיחקנו עם הרבה אנרגיה, היו לנו מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש. באר שבע ניסתה להפוך את המשחק לכזה והיא הצליחה בזה. החזקנו בכדור ושלטנו, אבל היינו צריכים לשחק מהר יותר. היו לנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש".

קרסטאיץ' הוסיף: "יובאנוביץ' ופריצה הראו שהם יכולים לשחק ביחד והם שיחקו ביחד כבר בעבר. הכול היה בידיים שלנו, כבשנו ושלטנו במשחק. היו לנו הרבה מצבים והיינו ביתרון שחקן, אבל ספגנו שער קל מדי". לקראת הדרבי אמר הסרבי: "ננסה לנצח בדרבי כמו שניסינו לנצח היום. יש לנו שחקנים מקצוענים והם צריכים לעשות את העבודה. זה דרבי גדול".

לקראת העתיד אמר: "אני לא יודע מה יהיה, נראה. אני לא יודע אם אני רוצה להישאר, נראה".

אילון אלמוג הוסיף: "זה קורה, זה הכדורגל. היו לנו הרבה מצבים כדי לסיים את המשחק מוקדם יותר. שילמנו על ההחמצות, אין פה יותר מדי הסברים. היינו צריכים לנצל את המצבים שהגענו אליהם. הובלנו למשך הרבה זמן וחבל שלא הצלחנו לשמור על זה. לא נעים, הפסדנו לבאר שבע גם בליגה וגם בגביע, רצינו לנצח וזה לא קרה. יש לנו בשבוע הבא דרבי וכולם יודעים מה זה דרבי. אנחנו תלויים בעצמנו וצריכים לנצח. אנחנו צריכים לעשות את העבודה".

עוד אמר אלמוג: "זה שער ראשון העונה בליגה ואני שמח עליו. זו לא עונה מוצלחת שלי, לא שיחקתי הרבה בליגה. כן הפקתי את המקסימום מבחינת מספרים מהדקות ששיחקתי בכל המסגרות. אני רוצה להתחיל הכי טוב שאפשר ולהוכיח שהמקום שלי הוא פה במכבי תל אביב. זה מה שאני אעשה".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב
מתוסכל. קרסטאיץ' | אריאל שלום

בצד השני, אליניב ברדה סיכם את המשחק: "יצאנו מפה אחרי ששיחקנו ב-10 שחקנים רוב המשחק וזה לא קל. כל כך הרבה פעמים העונה קיבלנו אדומים, ולצערי אנחנו צריכים להתמודד עם זה. אני מאוד חושש מהפציעה של אנדרה, מקווה שזה לא משהו חמור".

ברדה מודה שהוא מתוסכל, אחרי שהקבוצה ספגה כרטיס אדום שמיני העונה. "אתה מתכנן, בונה אימונים טקטיים ומכין את הקבוצה ליריבה, מגיע למשחק ואז דברים משתבשים. אולי בשבוע הבא נתחיל לתרגל 10 מול תשעה באימונים. כולם שיחקו כמו חבורה של לוחמים, גם שגיב יחזקאל שנכנס כמחליף והוחלף. ידענו שאנחנו מסוגלים להוציא נקודות במשחק הזה. לצערי אנחנו מורגלים לשחק ב-10 שחקנים. במשך העונה קיבלנו הרבה כרטיסים צהובים על דיבורים, דחיפות והתנהגות לא נאותה. השחקנים צריכים לזכור שהם מייצגים משהו. אני אוהב לנצח, אני גם מתעצבן אבל יש גבול שאי אפשר לעבור אותו. לא האמנתי בחיים שאחד כמו ניקיטה יקבל אדום. יכול להיות שהייתה לו מוטיבציית יתר".

על עתידו כמאמן: "כל דבר בעתו. יש לנו עוד משחק ליגה אחד ומשחק גביע מרגש, ובסוף העונה אקבל החלטות. יש רגעים שאתה פחות נהנה, יש רגעים שאתה כן נהנה. אני אוהב את העבודה היומיומית עם השחקנים, אבל מההתחלה אמרתי שאני לוקח את התפקיד רק עד סוף העונה ואחר כך נראה. ההחלטה תתקבל בסוף העונה".

איתן טיבי, הפועל באר שבע, מול אוסקר גלוך, מכבי תל אביב
כיוון לאליפות. טיבי | אריאל שלום

איתן טיבי הוסיף: "אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה. פתחנו את המשחק די טוב. לצערי הרב ספגנו כרטיס אדום בשלב מוקדם. לאור מה שקרה במגרש ברור שאנחנו מרוצים מהנקודה. יש לנו משחק חשוב מול בני סכנין כבר במחזור הקרוב. לשחק בבלומפילד זו משוכה גבוהה, מכבי תל אביב קבוצה מצוינת. אני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר, הראינו אופי וידענו לחזור למשחק. יש תחושת החמצה כי אני חושב שיכולנו לקחת אליפות העונה, אבל במאני טיים לצערי הרב לא היינו מספיק טובים לקחת את זה".