מאות אוהדי בית"ר מחו בביתו של חוגג: "לא ניתן שקט כל עוד הוא הבעלים"

המשטרה חסמה את דרכי הגישה לבניין בו מתגורר הבעלים, האוהדים "רדפו" אחריו לבית מלון. אוחנה, אבוקסיס והשחקנים מחכים לתשובות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כ-300 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו אתמול (שלישי) אל ביתו של משה חוגג בתל אביב ודרשו מהבעלים לעזוב את הקבוצה. האוהדים ידעו מראש שהבעלים לא יהיה בבית ואמרו: "באנו לשבש את מנוחת השכנים, לא ניתן לו שקט כל עוד הוא הבעלים". המשטרה חסמה את כל דרכי הגישה לבניין בשל האירועים בביקור הקודם של האוהדים. לאחר מכן נודע לאוהדים שחוגג שוהה בבית מלון בתל אביב וכמה עשרות מהם הגיעו לשם והמשיכו במחאה.

בית"ר ירושלים נמצאת כיום באי וודאות גדולה, עם גירעון של יותר מ-25 מיליון שקל. בשלב זה משה חוגג דורש כ-15 מיליון שקל עבור הקבוצה ולא מוכן להעביר הלאה את זכויות הניהול, למרות שהמועדון צריך להתחיל את ההכנות לעונה הבאה עם מינוי מאמן ובניית סגל שחקנים.

אוהדי בית"ר ירושלים
המחאה מחריפה. אוהדי בית"ר | קובי אליהו

רק שבעה שחקנים חתומים במועדון לעונה הבאה, כאשר היו"ר אלי אוחנה מסיים חוזה, יוסי אבוקסיס ממתין לתשובות וגם שחקנים בעלי חוזים בודקים אופציות נוספות. הנאמן יצחק יונגר התבקש על ידי הבעלים להכין תכנית לפריסת ההתחייבויות והעמדת קבוצה בתקציב מינימלי בעונה הבאה.