בכר יחלק את הכוחות לפני גמר הגביע, מכבי נתניה לא מחכה לטובות

play
ככה חוגגים אליפות, בערך. מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
קונצרט נגד האלופה: 0:3 ענק למכבי נתניה על מכבי חיפה 02:47

מאמן מכבי חיפה לא תרגל הרכב ונראה כי יעניק מנוחה למספר שחקנים לקראת גמר הגביע ביום שלישי, הירוקים יניפו בסיום את צלחת האליפות. היהלומים רוצים לסיים במקום הרביעי ולם יקבל בחזרה את שחוביץ' וגיאגון (שבת, 20:30, ספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק הנעילה של העונה נגד מכבי נתניה, שכידוע יהיה גם משחק ההכתרה. הירוקים יזכו להניף את צלחת האליפות בסיום המפגש ולאחר מכן תיערך הקפת האליפות.

בצד המקצועי, המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שלא מעט שחקנים יזכו למנוחה לאור העובדה ששלושה ימים לאחר מכן ייערך גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. בנוסף לשינויים הרבים הצפויים, דולב חזיזה ודין דוד ירצו עונש הרחקה ולא יהיו בסגל מחר. ג'וש כהן לא ישחק בעקבות הפציעה שמונעת ממנו לקחת חלק באימוני הקבוצה ורועי משפתי ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

הרכב משוער: רועי משפתי, מיקאל אלפונס, שון גולדברג, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, מחמוד ג'אבר, מאור לוי, עומר אצילי, מאוויס צ'יבוטה, דוניו גודסוויי.

רועי משפתי שוער מכבי חיפה
משחק נוסף בין הקורות. משפתי | מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

מכבי נתניה רוצה להשלים את העבודה הנפלאה שעשתה במשך שבועות ארוכים ולהבטיח מחר את הכרטיס לאירופה במשחק חוץ מול מכבי חיפה אותו היא חייבת לסיים לפחות בתיקו כדי להיות רגועה. עובדתית גם הפסד יכול לעשות את העבודה, אם הפועל תל אביב לא תנצח במקביל בדרבי התל אביבי, אבל בני לם לא רוצה לקבל טובות מאף אחד והוא מכין את שחקניו כדי לנצח מחר ולסיים את העונה הכי טוב שאפשר.

לם יקבל בחזרה מחר את פארפה גיאגון וזלטאן שחוביץ' שהיו מוצהבים במשחק האחרון מול הפועל תל אביב ושניהם אמורים לפתוח ב-11 במקום אמיר ברקוביץ' ועידו וייר. בוריס אינו אמור לרדת לספסל ולפנות את מקומו לאביב אברהם. כרם ג'אבר שלא חש בטוב במהלך אחד מאימוני השבוע החולף, לא יהיה בסגל. בנתניה לא מתרשמים מכך ששחקני מכבי חיפה חגגו אמש את האליפות וישמרו את עצמם לגמר גביע המדינה ביום שלישי מול הפועל באר שבע. "כל מי שישחק במכבי חיפה ירצה להוכיח את עצמו וירצה להראות שצריך לספור אותו, אז אנחנו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו", אמר הבוקר גורם במועדון.

הרכב משוער: דני עמוס, שי קונסטנטין, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן, עדן קארצב, אביב אברהם, פארפה גיאגון, פטריק טוואמסי, איגור זלטאנוביץ'.

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון
חוזר ל-11. גיאגון | ברני ארדוב

טריוויה

* נקודה תספיק למכבי נתניה כדי להבטיח את המקום הרביעי ולהשיג כרטיס לאירופה לראשונה זה עשור. בפעם הקודמת שיחקה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית והודחה על ידי קופס ביולי 2012.

* 133 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:64 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* אחרי ה-0:3 המרשים בבית במפגש הקודם, מכבי נתניה תנסה להשיג שני ניצחונות רצופים על מכבי חיפה לראשונה מאז 2008/09 (2:3 בחוץ ו-0:2 בבית).

* מכבי חיפה הפסידה שלוש פעמים בארבעת המחזורים האחרונים. זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2019, כאשר רשמה שלושה הפסדים רצופים.

* עומר אצילי הוא כרגע מלך השערים (19) והבישולים (9) של הליגה, ויוכל להיות השחקן הראשון בתולדות מכבי חיפה שמשיג את הדאבל האישי. האחרון שעשה את זה בליגה היה אורי מלמיליאן במדי מכבי תל אביב (1990) ולפניו רק עודד מכנס (1982) ומוטל'ה שפיגלר (1969) במכבי נתניה.

התוצאות במשדר סיכום העונה: בשבת ב-19:30 (ספורט4)