חוסה רודריגס למקורביו: "לא נפרדתי, רוצה להישאר במכבי חיפה"

play "זה לא הסתדר". חוסה רודריגס
"זה לא הסתדר". חוסה רודריגס | אודי ציטיאט
חגיגות אליפות, שחקני מכבי חיפה 00:13

הקשר העלה פוסט שהתפרש כפרידה, אך הבהיר שזו לא הייתה כוונתו. בקבוצה מתלבטים אם להשאירו לעונה נוספת בשל הרצון לצרף שלושה זרים ובגלל שעלי מוחמד ממלא משבצת דומה. אחרי הפציעה של שהר: ניקיטה רוקאביציה מועמד לחזור, גם גיא מלמד נמצא על הכוונת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס שוחח הבוקר (שישי) עם מקורביו וכן עם אוהדים והבהיר להם שהפוסט שהעלה אמש (חמישי) אחרי חגיגות האליפות, לא היה דברי פרידה ממכבי חיפה. הספרדי העלה תמונה מהחגיגות וכתב: לקהל הטוב בישראל – לעולם לא אמצא את המילים כדי להודות לכם על הכל".

הבוקר הקשר הספרדי הסביר את הפוסט. "זו ממש לא הייתה פרידה. כל הקהל שר לי 'תישאר' וזה ריגש אותי, אז כתבתי את זה". רודריגס אף סיפר באותן שיחות שקבע פגישה לאחר משחק הגביע עם ראשי המועדון כדי לקבל הבהרות בנוגע לעתידו. הקשר רוצה להישאר בחיפה, אך גורמים במועדון סיפרו שבצוות המקצועי מתלבטים לגביו. ברק בכר מעריך אותו, אך העובדה שהוא ועלי מוחמד משחקים באותה עמדה בדיוק גורמת לו לתהות האם עדיף לפנות מקום של זר לשחקן בעמדה אחרת.

חוסה רודריגס, מכבי חיפה
בכר בדילמה. רודריגס | אודי ציטיאט

עם זאת, בחיפה ציינו שיהיה קשה לוותר על שחקן כמו רודריגס, שעל אף הדיווחים בנושא לא מחזיק בסעיף לפיו לא יוכל לחתום בקבוצה אחרת בישראל. למרות זאת, בשיחות הבוקר הבהיר רודריגס: "בישראל אשחק רק במכבי חיפה".

בקבוצה התאכזבו בשביל בן שהר ששבר את מסרק כף הרגל אתמול באימון. שהר לא יתחיל את העונה הבאה, אבל יישאר במועדון. כעת בחיפה מחפשים מלבד חלוץ זר גם חלוץ ישראלי לסגל, והאופציות כרגע הן ניקיטה רוקאביציה, גיא מלמד או חזרה של סתיו נחמני המושאל לנוף הגליל.