שלושה ימים לפני גמר הגביע: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את סכנין

play
שחקני הפועל באר שבע רותם חטואל, תומר יוספי, שגיב יחזקאל | דני מרון
עם הפנים לגביע: הפועל ב"ש ניצחה 1:3 את סכנין בדרך למקום השני 02:23

איאד אבו עביד (10 בפנדל), גוסטבו מרמנטיני (18) ורותם חטואל (96) כבשו וסידרו לקבוצה של אליניב ברדה את המקום השני. רועי שוקרני רק צימק (21), אבל סכנין סיימה שישית

(גודל טקסט)

זהו, עונת 2021/22 תמה הערב (שבת) בליגת העל. הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני סכנין, במסגרת המחזור ה-36 בליגת העל והעשירי והאחרון בפלייאוף העליון וסיימה בפעם השנייה בתולדותיה במקום השני בליגה הראשונה. איאד אבו עביד בפנדל (10), גוסטבו מרמנטיני (18) ורותם חטואל (96) כבשו לזכות הקבוצה של אליניב ברדה, רועי שוקרני רק צימק בדקה ה-21, אבל בני סכנין סיימה את העונה במקום השישי והמכובד. סכנין לראשונה בליגת העל עם ארבעה הפסדי חוץ ברציפות.

הפועל באר שבע עלתה בהרכב ללא מספר שחקני מפתח וגם במחצית ביצע ברדה מספר חילופים כשבראש כבר יושב גמר הגביע מול מכבי חיפה ביום שלישי בטדי. גם ככה באר שבע, שאכזבה בגדול בפלייאוף, הצליחה לנעול את העונה עם טעם טוב וניצחון.

שחקני הפועל באר שבע רותם חטואל, תומר יוספי, שגיב יחזקאל
סיימו את העונה בטעם טוב. שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, אביב סולומון, דוד קלטינס, תומר יוספי, דור מיכה, גוסטבו מרמנטיני, רותם חטואל, שגיב יחזקאל.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, פביאן ספורקסלדה, מרואן קבהא, יזן נסאר, מופלח שלאעטה, רועי שוקרני, איהאב גנאים, בירם כיאל, ארי מורה, מרשל אודה, גיא מלמד.

עונת 2021/22 תסתיים ביום שלישי עם גמר הגביע באצטדיון טדי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע (20:30).