בני סכנין נענשה: הפסד טכני, 100 אלף שקל קנס ושתי נקודות על תנאי

play
יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5 05:23

בית הדין הודיע על החלטתו שכללה קנס וניצחון טכני 0:3 למכבי חיפה: "אזהרה לנאשמת לסור מהדרך החובבנית בה התנהלו הדברים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר על בני סכנין עונשים של הפסד טכני 3:0 למכבי חיפה, קנס כספי בסך 100 אלף שקל והפחתת שתי נקודות על תנאי לעונה הבאה – כל אלו בעקבות ביטול המשחק באצטדיון המושבה לפני שמונה ימים.

הדיין נועם ליובין שמע את הטיעונים של תובע ההתאחדות ושל בני סכנין כבר לפני כמה ימים, והיום פרסם את החלטתו. ליובין כתב: "למזלה של הנאשמת הרי שזוהי הרשעתה הראשונה העונה בעבירה מסוג זה, אחרת היה עונשה כבד הרבה יותר. בשולי הדברים אדגיש כי יהיו תוצאות דיון זה כתמרור אזהרה לנאשמת לסור מן הדרך החובבנית בה התנהלו הדברים, ומגישת 'יהיה בסדר' בה לקתה".

בסכנין הגיבו: "החלטת בית הדין לא נתנה ביטוי לקשיים האוביקטיביים שעמדו בפני בני סכנין להשיג מאבטחים למשחק וזאת למרות כל ניסיונות הגורמים שמסביב לעזור בכך. היא גם טעתה שלא נתנה ביטוי לחלוקת האחריות גם על גורמים שמסביב לניהול הנושא כמו מנהלת הליגה למשל. המסע התקשורתי של המנהלת כנגד בני סכנין, השפיע על ההחלטה ועל העונש שהוטל במסגרתה. מצערת מאוד התנהלותו של יו"ר מנהלת הליגה בניהול משברים. התנהלותו ותגובתו המידית המתגוננת והמאשימה נחשפה במובהק בעת קבלתו את החלטת המשטרה על סגירת אצטדיון המושבה. הנהלת המועדון תערער על ההחלטה".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס
יו"ר סכנין, אבו יונס | מאור אלקסלסי

כזכור, המשטרה החליטה לבטל את המשחק ביום שבת שעבר בגלל שהגיעו אליו פחות מאבטחים ממה שסוכם, כשחלק גדול מהם הוגדר על ידי המשטרה כלא מתאים לתפקיד. העונשים של בית הדין של ההתאחדות מתווספים להודעת מנהלת הליגה, לפיה תוקפא העברת כספים שמגיעה לבני סכנין בגובה של 250 אלף שקל.