בית"ר ירושלים הודיעה שאבוקסיס סיכם לעונה נוספת: "שואף להמשיך את התהליך"

המאמן שהגיע במהלך העונה מבני יהודה נפגש עם נאמן הקבוצה יצחק יונגר ויישאר על הקווים: "התחברתי בצורה מושלמת למועדון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס סיכם היום (שני) על המשך דרכו בבית"ר ירושלים גם לעונה הבאה. בעקבות פגישה בין המאמן לנאמן הקבוצה יצחק יונגר, יצאה הודעה רשמית באתר הקבוצה כי המאמן שהגיע במהלך העונה מבני יהודה ועזר להשאיר את הצהובים-שחורים בליגה יישאר בבירה גם בעונת 2022/23.

לאחר ההודעה אמר אבוקסיס: "מהרגע הראשון הבהרתי שיש קבוצה אחת שאני רוצה לאמן בעונה הבאה. אני רוצה לומר תודה למשה חוגג שדאג להביא אותי במצב לא פשוט ודאג גם להשאיר אותי. התחברתי בצורה מושלמת למועדון להנהלה ולשחקנים, ואני שואף להמשיך את התהליך שאנחנו בונים כאן ביחד. אני רוצה להודות לכל המערכת על האמון בי ומקווה להצליח ביחד".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס, עם שי ברדה, מאמן הפועל נוף הגליל
"שואף להמשיך את התהליך". יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

בפברואר האחרון חזר אבוקסיס בן ה-51 לבית"ר ירושלים כ-21 שנה אחרי שעזב אותה בתור אחד משחקניה המובילים לטובת היריבה המושבעת הפועל תל אביב, מה שהוביל לכך שהפך לדמות שנויה במחלוקת ביציעים ובמשך שנים ארוכות ביציע המזרחי נשמעו שירים רבים בגנותו. כשחקן הקבוצה בין 1995 ל-2001, זכה אבוקסיס עם בית"ר בשתי אליפויות.

אבוקסיס הצליח לחזור במהרה ללבבות האוהדים כשהוביל את בית"ר להישארות בליגה, בעיקר בזכות פלייאוף תחתון בו הקבוצה כלל לא הפסידה בשבעת המשחקים הגורליים.