מלאדן קרסטאיץ' עוזב את מכבי תל אביב, איביץ' צפוי להחליפו

play
התנהג כאילו הוא נפרד. קרסטאיץ' | אריאל שלום
פריצה וריקן שוב כבשו בדרבי, מכבי ת"א ניצחה 0:2 את הפועל 03:09

אחרי שהתבשר בשיחת טלפון ממיטש גולדהאר על סיום דרכו, אמר הסרבי: "עוזב בראש זקוף, הייתה חוויה נהדרת". הבעלים: "אימץ אל ליבו את העיר תל אביב ומדינת ישראל, אנחנו אסירי תודה". האקס אמור לשוב לקדנציה שנייה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה היה באוויר במשך תקופה ארוכה, אבל היום (שלישי) זה הפך לסופי. מיטש גולדהאר, בעלי מכבי תל אביב, שוחח עם הסרבי מלאדן קרסטאיץ', הודה לו על החודשים האחרונים במכבי תל אביב והודיע לו על סיום תפקידו.

קרסטאיץ' מונה למאמנה של מכבי תל אביב בשבוע השני של חודש דצמבר ואמנם השיב את הקבוצה למאבקי הצמרת אחרי פתיחת עונה רעה תחת פטריק ואן לוון ההולנדי, אבל כידוע לא הצליח להוביל את הקבוצה למקום השני בליגה – היא סיימה במקום השלישי לראשונה זה עשור – וגם בגביע המדינה סיימה הקבוצה את דרכה בחצי הגמר, אז נכנעה באצטדיון בלומפילד להפועל באר שבע. קרסטאיץ' האמין עד שיחת הטלפון מגולדהאר באפשרותו להמשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה ולקח קשה את החלטת המועדון להיפרד.

פוסט האינסטגרם של מלאדן קרסטאיץ'
נפרד ממכבי תל אביב גם באינסטגרם. קרסטאיץ' | אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של מלאדן קרסטאיץ'

"זה הזמן לומר להתראות", כתב קרסטאיץ' בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם, "תודה רבה, משפחה צהובה. תודה רבה על חצי שנה מדהימה". לאתר הרשמי של מכבי תל אביב אמר קרסטאיץ': "מהיום הראשון שהגעתי למכבי ידעתי כי זה המועדון הגדול ביותר בישראל. כולם במועדון והקהל במיוחד העניקו לי ולצוות שלי תחושה של בית. זו הייתה חוויה נהדרת. אני עוזב את המועדון עם בראש זקוף, גאה שהייתי מאמנה של מכבי תל אביב ואוהד מכבי לכל החיים".

הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "ברצוני להודות למלאדן על העבודה הקשה והמסירות במהלך עבודתו במועדון. במקביל למחויבות שלו למכבי, הוא אימץ אל ליבו את העיר תל אביב ומדינת ישראל ועל כך אנו גם אסירי תודה. אנו מאחלים למלאדן ולצוות שלו איחולי הצלחה בהמשך קריירת האימון שלהם".

מי שאמור להחליף את קרסטאיץ' במכבי תל אביב הוא אקס הקבוצה, סרבי אחר, ולדימיר איביץ' כמובן שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ב-2018/19 ו-2019/20.

בסיום עונתו השנייה בקרית שלום, איביץ' עבר לווטפורד האנגלית במטרה להעלות אותה לפרמיירליג – ואמנם הקבוצה אכן שבה בסיום אותה עונה לליגה הבכירה, אלא שאיביץ' סיים את דרכו חודשים רבים לפני כן בעקבות עימות עם הכוכב טרוי דיני, כך נטען בזמנו בתקשורת האנגלית. מאז דצמבר 2020 איביץ' לא אימן אף קבוצה.