"מכבי חיפה הכי טובה, אבל לא מספיק בשביל דאבל. לא הייתה לה יריבה העונה"

play
לא כך רצו לסיים. נטע לביא | ברני ארדוב
גלזר עצר שלושה פנדלים, ב"ש ניצחה את חיפה בפנדלים וזכתה בגביע המדינה 09:58

הירידה ביכולת של הירוקים ("שחוקים כבר שלושה חודשים, הניצחון של ב"ש עשה צדק"), ההצגה של גלזר ("יש לו סיכוי להיות השוער הראשון של הנבחרת") ומאבק האליפות בעונה הבאה. האזינו לריאיון עם ורמוט

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל באר זכתה בגביע המדינה על חשבון האלופה מכבי חיפה בתום דו קרב פנדלים, שחקן העבר גילי ורמוט – שזכה לא פחות משבע פעמים במפעל השני בחשיבותו – דיבר בתוכנית הספורט של 103MF, ניתח את יחסי הכוחות בגמר והתייחס לירידה החדה ביכולת של הירוקים.

"מאז השישייה מול אשדוד, כבר שלושה חודשים, מכבי חיפה באמת נראית פחות טוב", הסביר ורמוט, "משהו באנרגיות, כאילו הם כבר די שחוקים, אבל הם ידעו לגרד ניצחונות ולא הייתה להם מתחרה אמיתית על האליפות. הם לא עשו פלייאוף טוב, אבל לא הייתה יריבה שתצבור נקודות ותדאיג אותם. גם כשבאר שבע לא הפסידה בסיבוב הראשון והוליכה את הטבלה, כולם דיברו על מתי מכבי חיפה תעקוף אותה. מכבי חיפה הייתה הכי טובה, אבל לא כזאת טובה. אני חושב שהניצחון של באר שבע עשה צדק מסוים, כי מכבי חיפה באמת הייתה הכי טובה העונה והגיע לה לזכות באליפות, אבל היא לא הייתה מספיק טובה בשביל דאבל".

האזינו לדברים

על יחסי הכוחות בגמר הגביע: "היה משחק מאוד שקול. אני לא יודע אם הייתה עדיפות לאיזו קבוצה. אולי ביחס לציפיות לפני המשחק, אז כן, באר שבע נראתה קצת יותר טוב. לא היה משחק גדול, שתי הקבוצות בעיקר ניטרלו אחת את השניה וקיבלנו משחק עצבני ואגרסיבי, אבל לפחות היו שערים ודרמות שזה הדבר הכי חשוב בסוף".

על דו קרב הפנדלים: "עומרי גלזר הראה עליונות ובאמת אחרי ההופעה שלו, הוא קנה לעצמו מעמד שלא היה לו עד עכשיו. הספקתי לשחק איתו במכבי חיפה ובחמישה משחקים הראשונים שלו הוא לא ספג, ואני כבר חשבתי שהוא הולך להיות שוער ראשון בנבחרת ישראל, אבל פתאום הוא הלך אחורה ודברים לא התחברו לו. יש לו פטנציאל אדיר, הוא שוער נפלא, ולדעתי אחרי העונה הזאת יש לו סיכוי טוב להיות שוער ראשון בנבחרת, אין סיבה שלא".

לא מושלם אבל מספיק טוב. גלזר | ברני ארדוב

על כך שחיפה פספסה הזדמנות לזכות בארבה תארים והאם היא תשלוט בכדורגל הישראלי כמו מכבי תל אביב בכדורסל: "הייתה הזדמנות לעשות משהו באמת היסטורי, אבל בלי גביע לא מחשיבים כל כך את אלוף האלופים ואת גביע הטוטו. אני לא יודע אם היא תתחבר להיות מפלצת כמו מכבי תל אביב בכדורסל, כי בעונה הבאה מכבי תל אביב תהיה אולי עם איביץ' וזהבי. אני חושב שבעונה הבאה יהיה לנו משולש צמרת של שלוש הגדולות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי