בן שהר נותח בכף רגלו, הזרים של מכבי חיפה ייצאו לחופשת מולדת

play
| ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה בחגיגות האליפות עם הזמר בניה ברבי 02:28

החלוץ אמור לחזור לפעילות בתוך שישה עד שמונה שבועות. שרי ומוחמד ביקשו מנוחה גם מהנבחרות שלהם. ברק בכר מתלבט לגבי חוסה רודריגס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בן שהר, חלוצה של מכבי חיפה, עבר אתמול (רביעי) ניתוח בכף רגלו הפגועה. החלוץ, ששבר את הרגל באימון בשבוע שעבר, עבר את הניתוח בבית החולים באסותא, כאשר הערכות הרופאים הן שתוך שישה עד שמונה שבועות הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה. עבור שהר מדובר בניתוח ראשון בקריירה, כאשר החלמה ללא ניתוח הייתה נמשכת לפי המומחים כשלושה חודשים. עוד לפני הניתוח, התייעץ שהר גם עם הצוות הרפואי של קבוצת הפאר הלונדונית צ'לסי, שייעץ לו לעשות את הניתוח.

בן שהר, שחקן מכבי חיפה
ניתוח ראשון בקריירה הארוכה. בן שהר | ברני ארדוב

בעניין אחר, שחקני הקבוצה ייצאו היום לחופשות, כאשר השחקנים הזרים ייסעו לחופשות מולדת. צ'ארון שרי ועלי מוחמד יזכו למנוחות ולא יהיו עם נבחרותיהם, וזאת לאור העונה הארוכה שעברה אליהם. מוחמד ביקש מראשי הנבחרת מנוחה ונענה בחיוב. מי שעוד יטוס היום בערב חזרה לביתו הוא חוסה רודריגס, שלא נפגש עם ראשי המועדון עדיין.

המאמן ברק בכר כזכור מתלבט בנוגע לספרדי בשל הרצון לצרף שלושה זרים חדשים. לאחר שיקבל החלטה סופית, יתברר האם רודריגס יישאר בחיפה. מי שלא יישארו בקבוצה ולמעשה נפרדו אמש הם גודסוויי דוניו ומיקאל אלפונס. אגב, דוניו מעניין לא מעט קבוצות בליגת העל, אך הוא יצטרך להחליט אם רוצה להישאר בישראל או לחזור לדנמרק, שם הוא מחוזר.