ברק אברמוב: "לא הייתה שום הצעה. איומים? שיתלוננו במשטרה"

play
משהו חייב להשתנות. אברמוב | אריאל שלום
אוהדי בני יהודה מפגינים מול ביתו של הבעלים ברק אברמוב 00:21

בהמשך לטענות על סירובו למכור את הקבוצה אומר בעלי בני יהודה: "האיש אינו מקור הממון. העסקה לא תבשיל עד שיעמוד בראש המערכת". לגבי הטענות על איומי גורמים עברייניים: "חמש שנים מוחים נגדי, עכשיו נזכרתי לשלוח אנשים?"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בעלי בני יהודה ברק אברמוב הגיב לטענות של אנשי עסקים שרצו, לכאורה, לרכוש את הקבוצה ונתקלו לדבריהם בסירוב מצדו, כמו גם לטענות של אוהדים שונים לפיהן ספגו איומים מגורמים עברייניים ובשל כך הפסיקו את המחאה נגדו מתחת לביתו ובסניפי ג'פניקה.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב
"איני מוכן לתת את המועדון למישהו שמחפש להתחבא מאחורי אנשים אחרים". אברמוב | אריאל שלום

"לא היתה שום הצעה משום איש עסקים כזה או אחר לגבי רכישת בני יהודה", אומר אברמוב, "אכן נעשו מספר פגישות עם אותו אדם שמצוין בכתבה, אבי הושיאר, אך לטענתו הוא לא מקור הממון לרכישת הקבוצה. איני מוכן לתת את המועדון למישהו שמחפש להתחבא מאחורי אנשים אחרים, ולכן העסקה לא הבשילה וגם לא תבשיל עד שאותו אדם יעמוד בראש המערכת, כמו כל בעלים אחר בכדורגל הישראלי.

"לגבי הטענות של אותם אוהדים שהפסיקו את המחאה כי אוימו על ידי אנשים כאלה ואחרים, לא נותר לי להגיד דבר מלבד לצחוק על כך. מוחים נגדי כבר 5 שנים, אז עכשיו נזכרתי לשלוח אנשים? עצוב מאוד שאותם אנשים יורדים לרמה הזאת, ואם הם באמת מרגישים שאיימו עליהם, אני קורא להם להגיד תלונה במשטרת ישראל כלפי אותם מאיימים.

"לגבי דורון אוסידון, צריך להבהיר כי דורון נכנס לתפקיד במקומו של יוסי כהן שניהל את המועדון בצוותא עם כפיר אדרי, והדברים נשארו בדיוק כשהיו".