"קיבלנו איומים מגורמים עברייניים לא להתקרב לסניפי ג'פניקה"

play
אוהדי בני יהודה במחאה נגד ברק אברמוב | דני מרון
אוהדי בני יהודה מפגינים מול ביתו של הבעלים ברק אברמוב 00:21

ברק אברמוב משדר שהוא רוצה למכור את בני יהודה, אך בפועל לא מקדם עסקה. האוהדים, בינתיים, הפסיקו את הפעילות הציבורית נגדו בגלל איומים שקיבלו, לטענתם, מאנשי העולם התחתון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מה קורה בבני יהודה? ברק אברמוב הודיע לקראת סיום העונה כי הוא לוקח צעד אחורה עד שיגיע רוכש ומעביר את הקבוצה להתנהל על פי הכנסותיה, ואף מינה לאחרונה את דורון אוסידון לנציגו במועדון. יחד עם זאת, הבעלים מצהיר על דבר אחד, אך בפועל מתקשה לשחרר את הקבוצה. אנשי עסקים שמתעניינים משוכנעים שאברמוב פשוט לא רוצה למכור, אוהדים מתלוננים כי עבריינים מאיימים עליהם, לכאורה, סמלים במועדון מפוטרים יחד עם גל פיטורים בכל שדרת המחלקה, ויותר מהכול, האווירה סביב המועדון שלילית ורעילה, כזאת שלא דומה למטרה לשמה בכלל הוא הוקם – למען השכונות והקהילה.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב
הכי רחוק מהמטרה שלשמה הוקם המועדון. ברק אברמוב | אריאל שלום

פעמיים לאחרונה נפגש איש העסקים אבי הושיאר, יחד עם עוד מספר אנשי עסקים שחברו אליו, עם אברמוב ואדם נוסף מטעמו. בשיחה הראשונה הוצעו לאברמוב כ-3.5 מיליון שקלים עבור הקבוצה, אך הוא דיבר על עוד כ-3.5 מיליון שקלים כהתחייבות שיצטרכו הרוכשים ליטול על עצמם. מכאן הפגישה לא הניבה שום דבר חיובי.

והייתה גם פגישה שנייה, ובה נכחו 6 אנשים, כולל גורמים עסקיים שאמורים לקחת חלק יחד עם הושיאר. הנוכחים אמרו לאברמוב כי דרישתו האחרונה, לפיה יעביר את הקבוצה למי שיתחייב להשקיע 10 מיליון שקל בשנתיים הקרובות, מקובלת, והם יעבירו בימים הקרובים את הסכום לעורך דין מוסכם על ידי הצדדים.

אברמוב, מצדו, זלזל בהושיאר, טען שהוא לא רואה אותו כבעל ממון להחזיק את בני יהודה, לא מאמין בגורמים עלומי שם שעומדים מאחוריו ודרש לדעת מי הם ולאשר אותם. הושיאר והנוכחים בחדר סירבו, אברמוב לא היה מוכן להמשיך וכך הגיעה אל קצה גם הפגישה הזאת.

אוהדי בני יהודה
בעונה הבאה הם כבר לא יבואו למשחקים | דני מרון

זה לא מסתכם בכך. יותר מדי דברים חשודים קורים סביב בני יהודה. לאחרונה החלו האוהדים בסדרת מחאות בביתו של אברמוב ובסניפים של ג'פניקה. ברגע מסוים הודיעו לפתע כי הם מקפיאים הכול ולוקחים צעד אחורה, לא מגיעים יותר לבתים ולסניפים.

מה הסיבה? אוהדים אומרים בפירוש: "הקודקודים אצלנו קיבלו איומים מגורמים עברייניים לא להתקרב לסניפים של ג'פניקה, ולאחר מכן גם הדגישו שלא נתקרב לבית של אברמוב אחרת יגיעו אלינו לבתים ויפגעו בנו. לא אחד קיבל את זה, 4-5 קיבלו את אותה השיחה, וכולם יודעים גם מי האנשים שהיו בצד השני. הם גם לא הכחישו זאת".

כל זה קורה אחרי עונה רעה מאוד של בני יהודה, עונה שתוכננה לעליית ליגה וכמעט הסתיימה בירידה. אברמוב כבר הודיע כי לא ישלם לאלירן עטר שכר בעונה הבאה והוא אוטוטו ברמת מפוטר, האוהדים החליטו על חרם מנויים וכרטיסים והבעלים עצמו משדר כי הוא פגוע מכל הסיטואציה ולא ישחרר את הקבוצה תחת לחץ. כיצד זה יסתיים? כרגע רק הוא יודע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי