"המגעים עם ערן זהבי נמשכים, אבל יש לנו תחרות קשה מאירופה"

play
ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן | GettyImages, ANP
ערן זהבי כבש, פ.ס.וו איינדהובן הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על קאמבור 02:30

אנדרה מאזוקו המנהל המקצועי של בוטאפוגו שפך אור על המו"מ בין הצדדים: "יש לנו תחרות ממועדונים אחרים, אבל אנחנו עושים את כל המאמצים כדי לסגור את העסקה בקרוב. אנחנו לא עובדים עם דדליין, זה לא עובד ככה"

(גודל טקסט)

איפה ישחק בעונה הבאה ערן זהבי? בזמן שהכוכב הישראלי מנצל את הפגרה והפציעה שלו לזמן איכות עם המשפחה וחופשות, מאחורי הקלעים נמשכים המגעים עמו, כאשר שתי קבוצות כרגע על הפרק: מכבי תל אביב ובוטאפוגו הברזילאית.

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן
| אימג'בנק GettyImages, ANP

אמש (שלישי) אנדה מאזוקו האיש הקובע בבוטאפוגו שפך קצת אור על המו"מ עם זהבי ואישר למעשה שהקבוצה ממש לא ויתרה על הכוכב הישראלי: "אנחנו עובדים חזק על העסקה ובוחנים את האפשרויות שלנו. אנחנו רוצים לחזק את הסגל ומקווים שנצליח. זה חלון העברות קצר, אבל אנחנו ממשיכים במגעים עם זהבי".

מאזוקו הוסיף: "יש לנו תחרות קשה מאירופה. אנחנו מנסים להיות יעילים כמה שאנחנו יכולים. המטרה שלנו היא להתחזק עד פתיחת החלון ואני אופטימי. החלון נפתח ב-18 ביולי, עדיין יש קצת זמן. אנחנו לא עובדים עם דדליין, זה לא עובד ככה. יש תחרות ממועדונים אחרים, זה לא קל. שחקנים מעוניינים לבוא אלינו ואנחנו עושים את כל המאמצים כדי לסגור איתם".

גם בתקשורת המקומית בריו טוענים שהעסקה הזו עדיין אפשרית ושיש כמה קבוצות שרוצות את זהבי ולכן התחרות מקשה על הברזילאים לסגור את העסקה. בכל מקרה, צפויות התפתחויות בגזרת זהבי בתקופה הקרובה וייתכן שמינוי המאמן החדש במכבי תל אביב גם עשוי להשפיע על ההחלטה של הכוכב הישראלי.