אדריאן רוצ'ט פרש מכדורגל ומונה לעוזר המאמן בקרית שמונה

play
אהוב מאוד על השחקנים. רוצ'ט | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6 04:36

שיאן ההופעות של הצפוניים תלה את הנעליים בגיל 35, חבר לצוות המקצועי של מנחם קורצקי ויאמן גם כמאמן בנערים א': "תודה על זכיה בכל תואר אפשרי ועל הזימונים לנבחרת"

(גודל טקסט)

אחד השחקנים המזוהים ביותר עם עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35 והתמנה לעוזר המאמן של מנחם קורצקי, לצידו של העוזר הנוכחי רביד גזל. כמו כן, רוצ'ט יאמן את קבוצת נערים א' במועדון.

עוד לפני כן הקשר פרסם פוסט בפייסבוק בו הכריז רשמית כי הוא תולה את הנעליים: "תודה על זכיה בכל תואר אפשרי בכדורגל הישראלי, על הזימונים לנבחרת ישראל, על שבירת שיא ההופעות של קרית שמונה בכל הזמנים. תודה ענקית לכל אחד ואחת שהיו חלק מהקריירה שלי, גם אם עברתם לרגע אחד קטן או השתתפתם בפרק גדול ומשמעותי. תודה מיוחדת לאישתי, ילדיי, הוריי ואחיותיי על כל מה שנתנו ועשו בשבילי לאורך השנים. תודה לאיזי שירצקי ויוסי אדרי על האמונה והתמיכה בי מגיל 17 ועד היום. תודה לגלעד קצב ואדם קידן על הליווי צמוד והטיפול בכל משא ומתן עיקש ומפרך. ועכשיו למשפט מסכם שאותו אני אומר לחברים בחדר הלבשה בסוף כל אימון – 'אני הייתי אני, תודה שבאתם'".

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה
נשאר במועדון. רוצ'ט | מאור אלקסלסי

עם פרישתו ממשחק, הקשר צפוי להישאר במועדון ולשמש כעוזר המאמן של מנחם קורצקי לצידו של העוזר הנוכחי רביד גזל. רוצ'ט גדל במועדון ושימש בורג מרכזי בזכייה באליפות ב-2012 ובגביע ב-2014. ב-2015 הוא עזב לראשונה (מלבד עונת השאלה בנצרת עילית ב-2008/9) ובשנים הבאות שיחק בהפועל עכו, הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל עפולה והפועל כפר סבא. ב-2020 חזר לעירוני קרית שמונה.

בעונה החולפת רוצ'ט שימש בעיקר כשחקן מחליף והוא אף התכבד בשער האחרון של הקבוצה, פנדל בדקה ה-101 שקבע 3:3 נגד בית"ר ירושלים בטדי. השחקן הוותיק מוערך מאוד על ידי שחקני הקבוצה וניראה שהוא יהיה אמון על הקשר עם השחקנים ועל המטרה לאחד אותם ולחזק את חדר ההלבשה.