מכבי נתניה הודיעה על צירופו של שחקן הכנף אריך ברקו

play
שיחק בנבחרות הנערים של גרמניה. אריך ברקו | GettyImages, Alexander Scheuber
ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל עם ניר ינקלביץ' 03:48

הגרמני בן ה-27, שגדל בשטוטגרט ובעונה החולפת שיחק בדרמשטאדט וזנדהאוזן מהליגה השנייה, חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה לבנות את עצמה לקראת עונת 2022/23 והערב (שבת) הודיעה על החתמתו של אריך ברקו. שחקן הכנף הגרמני בן ה-27 גדל בשטוטגרט ובעונה החולפת שיחק בקבוצות דרמשטאדט וזנדהואזן מהבונדסליגה השנייה. הוא חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ומצטרף ללירן רוטמן שהיה החיזוק הראשון של נתניה בקיץ.

אריך ברקו במדי נבחרת הנערים של גרמניה, אליפות אירופה 2011
הגיע עם נבחרת הנערים של גרמניה לגמר אליפות אירופה. אריך ברקו ב-2011 | אימג'בנק GettyImages, Dragan Stankovic/Bongarts

ברקו גדל כאמור בשטוטגרט, אך מעולם לא הגיע לקבוצה הבוגרת. הוא שיחק שלוש עונות בקבוצת המילואים ולאחר מכן עבר לשטוטגרטר קיקרס ששיחקה גם היא בליגה השלישית. אחרי שהבקיע 11 שערים בעונת 2015/16 התקדם לדינמו דרזדן מהליגה השנייה וב-2019 עבר לדרמשטאדט, במדיה כבש שער בודד בשנתיים וחצי. בינואר עבר לזנדהאוזן והסתפק בבישול אחד בתשע הופעות. סך הכול במאזנו בליגה השנייה 13 שערים ו-17 בישולים ב-142 משחקים.

בעברו השתייך לנבחרות הנערים של גרמניה ואף רשם ארבע הופעות באליפות אירופה עד גיל 17 שנערכה בסרביה ב-2011, כולל בהפסד להולנד בגמר.

ההחתמה של ברקו מגיעה כחלק מההיערכות של הצוות המקצועי לכך שפארפה גיאגון לא ימשיך עונה נוספת בקבוצה. נכון לעכשיו בנתניה בונים על שלישייה זרה בחלק ההתקפי, כאשר הגרמני יצטרף לפטריק טוואמסי ואיגור זלאטנוביץ' שחתומים גם לעונה הבאה.