גיל יצחק חתם לעונה אחת בנתניה, שמתמוגגת מהגעת אריך ברקו

play
גיל יצחק מוצג כשחקן מכבי נתניה | אתר רשמי, מכבי נתניה
תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני 05:15

החלוץ מגיע מהפועל כפר סבא, היהלומים מרוצים מהרכש ש"מזכיר את וואקמה", ומה יקרה אם יתאפשר בכל זאת להשאיר את גיאגון?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של גיל יצחק לעונה אחת. אחרי שצירפה גם את אריך ברקו ולירן רוטמן בקיץ הזה, יצחק בן ה-28 הגיע לעיר היהלומים מהפועל כפר סבא במטרה לעבות את הרוטציה ההתקפית, חתם באמצעות סוכנו ירון ברנס, ואמר: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו מכבי נתניה, אעשה הכל כדי לשמח את האוהדים, יאללה נתניה".

במועדון הביעו הבוקר שביעות רצון גדולה מאוד מהחתמתו של ברקו, שחתם אמש לשנתיים עם אופציה. "חיפשנו שחקן כזה לחלק ההתקפי, שחקן שמשחק חזק, אוהב לרוץ לעומק ויכול לשחק על הקו וגם מתחת לחלוץ", אמרו הבוקר במועדון. "הוא מזכיר בנתונים שלו ובצורת המשחק את טוני וואקמה, כך שזה נראה מבטיח מאוד".

גיל יצחק מוצג כשחקן מכבי נתניה עם אלמוג כהן ועם ירון ברנס
| אתר רשמי, מכבי נתניה

בנתניה סיפרו הבוקר כי לפני החתימה, ברקו שוחח עם המאמן בני לם והמנהל המקצועי אלמוג כהן, וביקש לדעת מהו סגנון המשחק של הקבוצה. השחקן בן ה-27 אמר שהוא מעדיף לשחק בקבוצה עם גישה התקפית, שלוחצת עם כמה שיותר שחקנים, וכשהבין שכך נהוג בנתניה – נתן אור ירוק להגעתו. הגרמני שוחח גם עם פטריק טוומאסי שגם הוא שיחק בגרמניה בטרם הצטרף ליהלומים, וברקו התרשם ממנו לטובה בכל הנוגע למכבי נתניה ולחיים בישראל.

אריך ברקו במדי דרמשטאדט
מזכיר את וואקמה. אריך ברקו | אימג'בנק GettyImages, Alexander Scheuber

נתניה עקבה אחרי ברקו בחודשים האחרונים והחתמתו הגיעה על רקע ההבנה שפחתו הסיכויים להישארותו של פארפה גיאגון, שחזר אוטומטית למכבי תל אביב, כשנכון לכתיבת שורות אלו המגעים בין הקשר למכבי תל אביב לא צולחים. יחד עם זאת, בנתניה הבהירו כי אם יתאפשר להם להשאיר את גיאגון לעונה נוספת, הצוות המקצועי ישמח ליהנות משירותיו וימצא את הפתרונות בכל הנוגע למגבלת הזרים.

שחקן נוסף שחתם היום הוא השוער רז כרמי, שהאריך את חוזה במועדון לעונה נוספת עם אופציה לשתי עונות נוספות.