הפועל באר שבע בודקת על החלוצים מילאן ריסטובסקי ואדריאן דלמאו

מחזיקת הגביע נחושה לצרף חלוץ בעל שיעור קומה ופוזלת גם לפריצה. הצפון מקדוני והספרדי שהיה מועמד בעבר למכבי תל אביב, ברשימות ובמועדון מבצעים בדיקות מקיפות בנוגע לשניהם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע בחיפושים אחר חלוץ זר ואם מכבי תל אביב תצרף את ערן זהבי ותחליט לשחרר את סטיפה פריצה, היא תנסה לצרף את החלוץ הקרואטי. בשלב הזה מדברים בקרית שלום על השארת פריצה, כך שבבאר שבע עובדים על חלוצים אחרים.

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה
מעניין את באר שבע – אם הוא ישוחרר. פריצה | אריאל שלום

לקבוצה מוצעים חלוצים רבים ומתקיימות בדיקות רציניות על כל אחד.אחד מהם הוא החלוץ הצפון מקדוני מילאן ריסטובסקי מקבוצת ספרטה טרנבה הסלובקית, שפגשה את מכבי תל אביב בקיץ הקודם. ריסטובסקי בן ה-24 כבש בעונה החולפת 10 שערים. הוא נרכש מקבוצת רייקה הקרואטית בסכום של 500 אלף יורו. בשל גילו הצעיר יחסית מדובר בכדורגלן עם פוטנציאל מכירה עתידית כיוון שהוא גם שחקן נבחרת. ריסטובסקי הוצע על ידי תמיר אזיזוב כפיר וישראל אברג'יל מסוכנות p.f.t group.

חלוץ נוסף שנעשות בדיקות עליו הוא אדריאן דלמאו, שבעבר היה מועמד למכבי תל אביב אבל זו סירבה לשלם עליו 1.5 מיליון יורו. כעת דלמאו הספרדי הוא שחקן חופשי והעסקה אינה כרוכה בתשלום על כרטיסו. יחד עם זאת, העונות האחרונות שלו פושרות יותר, כך שהוא פחות אטרקטיבי מבעבר אבל עדיין נחשב למועמד טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי