הפועל באר שבע נגד דינמו מינסק או דצ'יץ' במוקדמות הקונפרנס ליג

מחזיקת הגביע תפגוש את המנצחת במפגש בין הבלארוסים למונטנגרים. האדומים יהיו מדורגים גם בסיבוב הבא אם יעלו אליו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הוגרלה היום (רביעי) נגד דצ'יץ' המונטנגרית או דינמו מינסק לסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. ההגרלה נערכה בניון שבשוויץ ומחזיקת הגביע שסיימה עונה מצוינת, הייתה מדורגת כעת ותהיה מדורגת גם בסיבוב הבא אם תעפיל אליו. המשחקים יתקיימו ב-21 וב-28 ביולי, כשבאר שבע תארח את המשחק הראשון נגד המנצחת ושבוע לאחר מכן תצא לגומלין.

כדי להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג הפועל באר שבע תצטרך לעבור שלושה סיבובי מוקדמות. האחרון ביניהם יהיה שלב הפלייאוף ואליו יצטרפו קבוצות חזקות כמו ויאריאל, פיורנטינה, ווסטהאם ופ.צ. קלן.

שחקני הפועל באר שבע אור דדיה, רותם חטואל, רמזי ספורי
הפועל באר שבע פייבוריטית | מאור אלקסלסי

דינמו מינסק פייבוריטית לנצח את דצ'יץ' ולהגיע למפגש כפול עם הפועל באר שבע. הבלארוסים מופיעים במפעלים האירופים באופן קבוע וב-2010/11 אפילו הדהימו את מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית עם הפסד 1:0 בישראל וניצחון בית 1:3. העונה בבלארוס בעיצומה והקבוצה מדורגת במקום השלישי. דינמו מתבססת על סגל שרובו מקומי, והשחקנים הבולטים הם הקשר ההתקפי איבן בחר והבלם מקסים שבצוב – שניהם שחקני נבחרת בלארוס.

דצ'יץ' שתנסה להפתיע, סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בטבלה במונטנגרו והגיעה לגמר הגביע, שם הפסידה לבודוצ'נוסט. השם המוכר הוא פאטוס בצ'יראי שחזר למולדתו אחרי הרבה זמן ופעם כיכב במכבי נתניה (וירד ליגה עם בני יהודה).