מכבי נתניה נגד בשקשהיר הטורקית במוקדמות הקונפרנס ליג

הצהובים-שחורים חזרו לאירופה אחרי עשור וחולמים להפתיע ולהעפיל בפעם הראשונה לשלב בתים. קיבלו את היריבה האפשרית הכי קשה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הוגרלה היום (רביעי) נגד איסטנבול בשקשהיר בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. ההגרלה נערכה בניון שבשוויץ והיהלומים שסיימו עונה מצוינת במקום הרביעי בטבלה, לא היו מדורגים וקיבלו את ההגרלה הקשה ביותר שהיו יכולים.

המשחקים יתקיימו ב-21 וב-28 ביולי, הראשון בטורקיה והשני בישראל. כרגע יש אזהרת מסע חמורה של נסיעות לטורקיה וההמלצה של המל"ל היא לא להגיע למדינה בשום אופן. לפיכך תוצאות ההגרלה בוודאי איכזבו מאוד את אוהדי מכבי נתניה.

המנהל המקצועי, אלמוג כהן: "מדובר בהגרלה קשה מאוד, אבל הצוות והשחקנים יבואו חדורי מוטיבציה עם סגנון המשחק שלנו, הדרך שלנו והאמונה שאפשר לעבור בעזרת השם".

המאמן בני לם הוסיף: "אני מקווה שאזהרת המסע תעבור עד המשחק בטורקיה כדי שהאוהדים שלנו יגיעו איתנו למשחק. מבחינתי קיבלנו את הקבוצה הכי חזקה שהייתה בהגרלה- אבל נעשה את הכל כדי להגיע מוכנים".

פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ', שחקני מכבי נתניה
הכי קשה שיכול להיות. זלאטנוביץ' וטוומאסי | ברני ארדוב

בשקשהיר היא ממש לא ההגרלה לא ייחלו בנתניה, ולא רק בגלל אזהרת המסע. מדובר ביריבה חזקה ועשירה, שזכתה באליפות טורקיה בעונת 2019/20 ובשנה לאחר מכן שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות – שם ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד.

הקבוצה מאומנת על ידי אמרה בלוזולו האגדי – אקס אינטר ונבחרת טורקיה – וסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בטבלה. בסגל ניתן למצוא שחקנים כסטפנו אוקאקה האיטלקי (12 שערים בעונה החולפת), השוער המצטיין וולקאן בבג'אן וקשר נבחרת טורקיה, ברקאי אוזג'אן. לוקאס ביגליה בן ה-36 יצטרף בתחילת הקיץ ויוסיף ניסיון.

אם יש משהו שלא צריך להדאיג את מכבי נתניה זו האווירה במשחק בטורקיה. בשקשהיר היא קבוצה כמעט נטולת אוהדים ובשנה שעברה ממוצע הצופים במשחקי הבית שלה נע סביב 1,000 – מספר בלתי נתפס במונחים של הליגה הטורקית.