אייל סגל קרא לראשי הכדורגל "למנוע מבית"ר ירושלים להגיע לאבדון"

play
בעלי מכבי נתניה אייל סגל | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6 05:25

בעלי מכבי נתניה בפוסט: "למצוא פיתרון שיעצור את הסחף. שימו את המחלוקות הספורטיביות בצד והפגינו סולידריות כלפי האוהדים"

(גודל טקסט)

המשבר בבית"ר ירושלים מטריד גם את הבעלים של קבוצה אחרת מליגת העל: אייל סגל. האיש החזק במכבי נתניה יצא הבוקר (חמישי) בקריאה לראשי הכדורגל הישראלי להתאחד למען הצלת בית"ר, בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות של היהלומים.

"במהלך יותר ממאה שנות כדורגל בישראל נעלמו לא מעט מועדונים שהיו חלק בלתי נפרד מהעולם הספורטיבי בישראל", כתב סגל. "אחרים נשכחו בקרן זווית ו'מבלים' לא מעט שנים בליגות הלא מקצועניות. בימים אלו, מועדון מהחשובים בכדורגל הישראלי נלחם על חייו, לא מסיבות מקצועיות ואפילו לא בגלל קשיים כלכליים הנובעים מפעילות שוטפת".

סגל המשיך: "אני קורא לכל ראשי הכדורגל בישראל, בהתאחדות, במנהלת ובקבוצות ליגת העל – למצוא פיתרון מוסכם ונכון על מנת שניתן יהיה לעצור את הסחף ולמנוע ממועדון פאר כבית"ר ירושלים, הנתמך על ידי מאות אלפי אוהדים, מלהגיע לאבדון, בעיקר כשהבעיה שעומדת לפניו היא לא מקצועית והסיוע שנעניק לא אמור לפגוע בתחרותיות ובספורטיביות כלפי אחרים".

אייל סגל בעלי מכבי נתניה
אייל סגל | ברני ארדוב

בעלי מכבי נתניה הוסיף: "אני קורא לאוהדי כל המועדונים – שימו את כל המחלוקות הספורטיביות בצד והפגינו סולידריות עם אוהדי בית"ר. אירוע שכזה יכול לקרות לכל מועדון, מבלי שלאוהדיו תהיה יכולת לשנות דברים. אין בידינו פיתרון קסם, אך אני יודע בוודאות שיש דרכים אחרות שיאפשרו למועדון שכל כך חשוב לכדורגל הישראלי להישאר בקדמת הבמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי