המכשול לצירופו של איתמר ניצן לנתניה: חוזהו בבית"ר. הארטרץ יחתום?

play
סופג רק צמדים מאשדוד. איתמר ניצן | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.6 05:32

השוער חתום לעונה נוספת בירושלים עם שכר של 220 אלף דולר ובשרון מציעים פחות, השחקן לא מוכן לוותר על ההפרש. דני עמוס ממתין להתפתחויות, מגן גרמני נחת "להתרשמות הדדית" ועשוי להצטרף

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תנסה לסגור בימים הקרובים את נושא עמדת השוער הראשון. נכון לעכשיו בצוות המקצועי רוצים לראות את איתמר ניצן בין הקורות והמגעים איתו נמצאים בשלב מאוד מתקדם. מה שמעכב נכון לעכשיו את סגירת החוזה זו העובדה שניצן חתום לעונה נוספת בבית"ר ירושלים וחוזהו לעונה הקרובה שם מוערך בכ-220 אלף דולר, סכום רחוק מאוד ממה שמוצע לו בנתניה, ובלי לקבל פיצוי מבית"ר, ניצן לא יעזוב לשום מקום.

בית"ר ירושלים אמנם הודיעה לניצן כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה, אך השוער לא מוכן לוותר על סכומי כסף גבוהים, בהפרש בין החוזה שלו בבית"ר למה שמוצע לו כעת בנתניה ולכן המגעים כרגע עם נתניה תקועים. כפי שהדברים מתנהלים לאחרונה בבית"ר, אף אחד גם לא יתפלא אם בסופו של דבר הבעלים משה חוגג יתחרט ויחליט שלא לשחרר את ניצן, שהיה הקפטן ואחד השחקנים הבולטים בעונה שעברה.

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים
כשזה נוגע לבית"ר, אי אפשר באמת לדעת איך זה יתפתח. ניצן | אריאל שלום

המגעים בין נתניה לדני עמוס, שעמד בשער הקבוצה בחמש העונות האחרונות, הופסקו, אך לא מן הנמנע שאם אופציית איתמר ניצן תרד בסופו של דבר מהפרק, עשויים בנתניה לחדש את המגעים עם עמוס, שכרגע נותר ללא קבוצה.

מכבי נתניה תערוך את אימון הפתיחה הרשמי שלה ביום ראשון הבא ועד אז קיבלו שחקני הנבחרת (עדן קארצב, עומרי גנדלמן ורז שלמה) מספר ימי חופשה נוספים. מי שכן עשוי לקחת חלק באימון הראשון בשבוע הבא הוא המגן הגרמני פלוריאן הארטרץ, שנחת היום למספר ימי "התרשמות הדדית" כפי שהודיעו היהלומים, ובסיומם עשוי לחתום ולהצטרף לחבורה של בני לם.

פלוריאן הארטרץ
עוד חיזוק מגרמניה? הארטרץ | GettyImages, Jeroen Meuwsen

הארטרץ בן ה-29 הוא מגן שמאלי שסיים כעת את חוזהו בפורטונה דיסלדורף, הפך לשחקן חופשי ועשוי לתפוס את מקומו של זלאטן שחוביץ' שנמכר לפרטיזן בלגרד. בעברו היה שחקן נבחרות גרמניה הצעירות עד גיל 20, אך לא זכה להתקדם מעבר לכך.

בצעירותו שיחק באיינטרכט פרנקפורט ובוולפסבורג, אבל היה חלק מקבוצות הנוער והמילואים שלהן ולבוגרים זכה להזדמנות מוורדר ברמן שרכשה אותו באוגוסט 2011. מברמן הוא המשיך לפאדרבורן, עבר לארמיניה בילפלד ולדיסלדורף הגיע בקיץ 2020 – בעונה שעברה שותף ב-12 משחקים בבונדסליגה השנייה והעונה רשם 20 הופעות בליגת המשנה בגרמניה.