ג'וש כהן נחת ויחתום על חוזה חדש במכבי חיפה, סוכמו התאריכים עם אולימפיאקוס

play
ההזדמנות לה הוא חיכה? ג'וש כהן | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.6 05:32

השוער יאריך את חוזהו, הקבוצה תשחק מול היוונים ב-20 וב-27 ביולי. מכבי חיפה תמשיך להגביל את כמות המנויים ל-20 אלף, בקבוצה מאמינים: סונדגרן הוא שדרוג משמעותי לסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן נחת היום (ראשון) בישראל, וצפוי לחתום על חוזה חדש במועדון. כזכור, השוער ביקש להשעות את החתימה שלו על חוזה חדש מאחר שרצה לחזור לארה"ב, אבל כהן לא קיבל הצעה אטרקטיבית והחליט להישאר עם הירוקים. הוא צפוי לחתום בימים הקרובים על החוזה החדש, ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

כמו כן, מכבי חיפה סיכמה עם ראשי אולימפיאקוס שהמשחקים מול במסגרת מוקדמות ליגת האלופות יהיו ב-20 וב-27 ביולי.

בצד המקצועי, המגן דניאל סונדגרן שנחת אתמול יערוך בדיקות רפואיות ויחתום רשמית. המגן צפוי להרוויח כ-300 אלף יורו בעונה. בצוות המקצועי משוכנעים שמדובר בשדרוג משמעותי לסגל. במקביל ממשיכים המאמצים לצרף חלוץ כשכל העת בודקים גם מועמדויות של מגינים שמאליים ובלמים זרים.

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן עם חוסה רודריגס
בדרך לעוד אליפות? כהן | אודי ציטיאט
אוהדי מכבי חיפה
בשורה מאכזבת לאוהדים רבים. מכבי חיפה | ברני ארדוב

עוד בחיפה: הקבוצה החליטה רשמית להמשיך להגביל את כמות המנויים ל-20 אלף, ובאופן מעשי לא לאפשר קנייה של מנויים חדשים לאוהדיה. כידוע, אל המועדון הגיעו בקשות רבות לרכישת מנויים חדשים אלא שכצפוי במועדון קיבלו החלטה שרק אוהדים שמחזיקים במנוי יוכלו לחדשו עד ה-5 ביולי, וזאת על מנת לאפשר בכל משחק למכור כ-7,000 כרטיסים לאוהדים שאינם יכולים להחזיק במנוי שנתי. בחיפה מבהירים שאם הקבוצה לא תמכור את 20 אלף המנויים שהוקצבו, תהיה אפשרות לאוהדים נוספים לרכוש מנוי, אבל ההערכה היא שכל בעלי המנויים ינצלו את הזכות העונה.

הקבוצה פרסמה את מחירי המנויים, עם עלייה קלה במחירים בהשוואה לעונה שעברה: ביציע הזהב המחירים עלו בכ-400-300 שקל. ביציע הכסף עלה ב-100 שקל. ביציע המזרחי המחירים עלו ב-100 שקל. במשפחות צפוני המחיר עלה ב-100 שקל. במשפחות דרומי המחיר עלה בכ-100 שקל, לילדים נותר מחיר זהה. ביציעי אבי רן המחיר עלה ב-70 שקל.