ממשיכים במחאה: 500 מאוהדי בית"ר הפגינו מול ביתו של אורן חסון

play
אוהדי בית"ר אורן חסון | יחצ
אוהדי בית"ר אורן חסון 01:11

האוהדים הגיעו אל פתח ביתו של יו"ר ההתאחדות וצעקו לעברו "מושחת", כאשר השוטרים נכחו במקום. בהמשך מחו גם מול ביתו של משה חוגג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

500 מאוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הערב (ראשון) אל מול ביתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ברמת השרון כדי למחות על מצב הקבוצה והאדישות של ההתאחדות והבקרה התקציבית בנושא. זו הפגנה ראשונה השבוע, כאשר מחר אוהדים יגיעו אל ביתה של יו"ר הבקרה התקציבית סיגי סייג וגם אל ביתו של משה חוגג. האוהדים דרשו מחסון לצאת החוצה ולתת הסברים למחדלים של ההתאחדות והבקרה, צעקו "אורן הוא מושחת" והתקרבו עד לדלת ביתו. בהמשך, כמה עשרות מאותם אוהדים המשיכו אל ביתו של משה חוגג והפגינו גם שם.

אוהדי בית"ר אורן חסון
שוב המשטרה נאלצה להתערב | יח"צ – חד פעמי, יחצ

בנוגע לגרצ'קין, הוא זוכה לגיבוי מכל השחקנים שאף הביעו בו תמיכה ברשתות, ועדיין לא ברור כיצד יגיבו לכך. בבית"ר אמרו כי ניתן להבין את השחקן במצוקה בה נמצא, אך צריכים להרגיע את המצב ולחכות לתשובות בקרוב, כאשר הם מאמינים כי עד לסוף החודש הקרוב ניתן יהיה לדעת לאן הדברים הולכים. איתמר ניצן סיכם את תנאיו במכבי נתניה, אבל לא יעזוב ללא פיצוי כספי מבית"ר.

למרות התקופה הסוערת, אורן חסון וסיגלית סייג ממשיכים לשתוק. אולי הם סומכים על זה שבסעיף הנוגע לערבויות ובטוחות בתקנון בקרת התקציבים אומר כי "איך בכך כדי להטיל על ההתאחדות או על מי מטעמה חובה או אחריות כלשהי לגבי טיבן של הבטוחון ואפשרות מימושן. לא תהיה עילת תביעה נגד ההתאחדות בשל היעדר אפשרות לממש בטוחה או בשל עיכוב במימושה".