ייני האריך חוזה במכבי תל אביב, גם ריקן צפוי להמשיך

play
שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אבי בכדורגל
שערים של גלוך וסלמן לא הספיקו, ישראל ספגה בתוספת הזמן מול סרביה 04:00

הקפטן חתם לעונה אחת עם אופצייה להארכה, הקשר שסיים חוזה מוערך על ידי איביץ' ויצחקי שמאמינים כי יש לו מה לתרום מקצועית וחברתית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על כך שקפטן הקבוצה, שרן ייני, חתם על חוזה חדש במועדון. אחרי שהיה בשיחות מתקדמות עם המועדון, ייני בן ה-35 חתם לעונה אחת עם אופציה להארכה וייצא עם הצהובים למחנה האימונים בהולנד בעוד שבוע.

הקפטן אמר לאתר המועדון: "זה כבוד גדול עבורי לחתום לעונה נוספת במכבי תל אביב, המועדון שהפך מזמן לבית עבורי והאנשים שעובדים בו למשפחה שלי. כמידי עונה אני מתכוון לתת את כל כולי על מנת לעזור לקבוצה להצליח ולחזור להיות אותה מכבי קשוחה והישגית שמגיע לקהל לראות".

המנהל המקצועי ברק יצחקי הוסיף: "היכולות של שרן והתרומה שלו למכבי תל אביב מבחינת הדוגמא האישית, המקצועיות והמקצוענות יסייעו לנו רבות על המגרש ובחדר ההלבשה ואנחנו שמחים שהוא ימשיך אתנו לעונה נוספת".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב
מאוד מוערך על ידי איביץ'. ריקן | אריאל שלום

מכבי תל אביב שוקלת בחיוב להשאיר בשורותיה לעונה נוספת את אבי ריקן. הקשר שסיים חוזה במועדון עדיין לא קיבל הצעה מהקבוצה לעונה הבאה, אבל זה עשוי לקרות בקרוב מאחר שמאמן הקבוצה ולאדן איביץ' והמנהל המקצועי ברק יצחקי, מעריכים שהוא עדיין יכול לתרום לקבוצה גם מקצועית וגם חברתית.

ריקן היה אחד הפייבוריטים של איביץ' בעונות האליפות של המאמן ואלמלא מצבור של כמה שחקנים בתפקיד דומה שחוזרים מהשאלות, הוא כבר היה זוכה להצעה לחוזה חדש. הקשר הוותיק שב לארץ מחופשה משפחתית בטורקיה והוא יקווה השבוע לשמוע איתות ממכבי תל אביב.

הערב תפתח מכבי תל אביב את אימוניה בקרית שלום ללא דן גלזר, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וברנדלי קובאס שקיבלו עוד כמה ימי מנוחה מאחר שהיו בפעילות עם הנבחרות שלהם. גם שחקני נבחרת הנוער אוסקר גלוך, דור תורג'מן ורוי רביבו לא יהיו בפעילות עם מכבי תל אביב בתקופה הקרובה. רבים שלקחו אליפות עם איביץ' יפגשו בו שוב, אבל יהיו גם הרבה שחקנים שמעולם לא התאמנו אצל המאמן הקשוח, אלא רק שמעו סיפורים עליו.