"הפועל ת"א רצו חינם ובכדורגל אין חינם. גוזלן? אף אחת לא רצתה לגעת"

האיש החזק בהפועל חדרה סיפר מדוע לבקוביץ' לא הצטרף לאדומים: "אם הם היו רוצים זה היה קורה" והתייחס גם לעזיבת החלוץ: "צריך לזכור איך הוא הגיע לפני שנתיים, עם רזומה חלש". וגם: מרמנטיני, סיסה וחטיב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה שחקנים בולטים כמו מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן, שניים מהעוגנים שלה בעונה שעברה, הפועל חדרה ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2022/23 ואתמול (ראשון) החתימה את חלוץ מ.ס כפר קאסם מוחמד חטיב, שכבש אשתקד 12 שערים בליגה הלאומית. אורן גולן, האיש החזק בקבוצה מהשרון, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "מדובר בחלוץ נהדר".

גולן סיפר: "כשאתם מדברים על ההחתמות של מכבי פתח תקוה ואני נזכר שהיא בליגה האומית וחדרה בליגת העל, הלב מתפוצץ מגאווה. מוחמד חטיב? הוא חלוץ טוב שהבקיע 12 גולים בלאומית. כאשר גוזלן הגיע לחדרה, לפני שנתיים, אף קבוצה לא רצתה לגעת בו. בכל קבוצה שהוא היה או שהוא לא גמר את העונה או שהוא לא הזיז את הרשת יותר מפעמיים, תבדקו אותי. הוא בא מאשדוד עם אפס שערים. בשנה הבאה ידברו על חטיב ויגידו שהוא חלוץ מוכח כי הוא נתן בחדרה שערים יפים ועשה את שלו. אני מאמין בשחקנים שאני חושב שיש להם פוטנציאל. שובל חלוץ נהדר שעשה שנתיים מדהימות, אבל צריך לזכור איך הוא הגיע – עם רוזמה חלש מאוד וכמוהו עוד הרבה שחקנים".

על עתידו של מרמנטיני: "גוסטבו חוזר לקבוצה לפתיחת האימונים ובוא נראה מה יהיה. יש לו חוזה נכבד מאוד, הוא כוכב בהפועל חדרה ויש לו חוזה לא פשוט. הוא לא היה טוב בבאר שבע וזה באמת כישלון. אני לא יודע למה דברים לא התחברו לו בקבוצה שרצה ושיחקה כדורגל, שתוקפת ויש לו המון לגעת בכדור, זה לא התחבר לו ואני חושב שיותר לא התחבר לו מנטלית כי הוא לא בא לבאר שבע כשחקן מוביל. הוא מצא את עצמו בספסל ופתאום צריך לעלות במחצית, קשה לו, בטח עם האופי שלו, הוא לקח את זה קשה מאוד".

מרמנטיני על ספסל הפועל באר שבע. איתו הכל היה נראה אחרת? | ברני ארדוב

על ג'ונתן סיסה: "יש כל מיני שיחות. אנחנו מאוד רוצים שהוא ימשיך בהפועל חדרה, הוא רוצה להתקדם. כאשר שחקנים עושים עונות טובות, כולם רוצים להשתדרג, גם כלכלית וגם מקצועית".

למה רובי לבקוביץ' נשאר בסופו של דבר בחדרה: "בגלל שבהפועל תל אביב לא הסכימו לפתוח את הכיס. הם רצו חינם ואין חינם בכדורגל. מרינוביץ' שוער מצוין. הם יצטרכו להשקיע. אם הפועל תל אביב היו רוצים זה היה קורה. הם לא מספיק רצו וזו הסיבה שרובי נשאר בחדרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי