המנהלת לבקרה: "החליטו על בית"ר ירושלים בהקדם"

play
מפוצלת ארז כלפון משה חוגג | אתר רשמי, דורון שיינר
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד משה חוגג 00:17

המצב הנוכחי בו בית"ר ירושלים בערפל גדול, רע מאוד לליגת העל והמנהלת מבקשת שהבקרה תקבל החלטות כמה שיותר מהר. ארז כלפון צפוי לסרב להעביר הקצבות לבית"ר כל עוד היא לא עברה בבקרה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל בלחץ גדול ממה שקורה עם בית"ר ירושלים. החשש הגדול הוא שמועדון כל כך חשוב בליגת העל יפתח את העונה הבאה במינוס 12 נקודות ועם תקציב נמוך שיוביל לקבוצה שתהיה בשר תותחים בליגה ושסיכוייה להישאר בליגה יהיו קלושים. מצב כזה בו קבוצה כל כך חשובה בכדורגל הישראלי לא תהיה יריבה ספורטיבית ראויה בליגה, הוא מצב רע מאוד לכל ליגת העל ובראש ובראשונה לגוף המנהל את הכדורגל הישראלי – מנהלת הליגות בכדורגל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון פנה כבר יותר מפעם אחת ליו"ר לבקרת תקציבים רו"ח סיגלית סייג וביקש ממנה לשים את הנושא של בית"ר ירושלים בראש סדר העדיפויות לקראת העונה הבאה ולא לתת לעניין העברת התקציב לעונה הבאה להימשך עמוק לתוך חודש יולי. במנהלת רוצים תשובות ברורות בהקדם, האם בית"ר ירושלים הולכת למינוי נאמן מטעם ביהמ"ש שינהל אותה ואולי יביא אותה לפירוק או שהיא מופעלת בתקציב מינימום. האידיאל הוא כמובן להעביר את המועדון לידיים של איש אחר שירכוש את בית"ר ממשה חוגג או דרך ביהמ"ש, אבל המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל לליגה שאמורה לייצר עניין ורייטינג.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה
מנוף לחץ חדש על חוגג? ארז כלפון | ראובן קסטרו, רובי קסטרו

בתוך כך וכדי להפעיל לחץ נוסף על בית"ר ירושלים, המנהלת צפויה לסרב להעביר לבית"ר הקצבות גם אם משה חוגג יעביר צ'ק ביטחון אישי שלו לבקרה. דירקטוריון המנהלת כבר החליט בעבר שקבוצה אשר לא עוברת בקרה תוכל לקבל רק 50 אחוז מההקצבה החודשית שמגיעה לה ובתנאי שבעליה יעביר כנגד הסכום צ'ק ביטחון אישי. הסכום שצריכות הקבוצות לקבל בחודשים יוני או יולי עומד על 320 אלף שקל בכל חודש וכאמור מכיוון שקבוצות לא עוברות בבקרה בתקופה הזו, הן רשאיות למשוך רק 50 אחוז מהסכום כנגד צ'ק ביטחון.

במקרה של בית"ר ירושלים, אם תגיע דרישה לקבל את הכסף מהמנהלת, יש זכות לגוף המנהל את הליגה לדחות אותה גם אם בעלי הקבוצה יעביר צ'ק ביטחון ומכאן שקלושים הסיכויים שבית"ר תקבל הקצבות מהמנהלת כל עוד היא לא עברה את אישור הרשות לבקרת תקציבים לתקציב שהיא תגיש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי