איתמר ניצן חתם לשנתיים במכבי נתניה. בית"ר ירושלים: "נתן את כולו למען הסמל"

השוער בן ה-34 עזב את הירושלמים אחרי ארבע שנים ("זכיתי להיות חלק מההיסטוריה של מועדון מפואר") ועבר לתחנה השביעית בקריירה

(גודל טקסט)

איתמר ניצן השלים היום (שני) את המעבר שלו מבית"ר ירושלים למכבי נתניה, בשורותיה חתם על חוזה לשנתיים באמצעות סוכנו גלעד קצב. השוער בן ה-34 אמר לאחר החתימה: "אני שמח על ההצטרפות למכבי נתניה, חדור מוטיבציה לעזור לקבוצה להצליח במשימות שלה העונה ומחכה לאווירה החמה באצטדיון"

לפני כן נפרד מבית"ר בחשבון האינסטגרם שלו: "היכולת של שחקן להתחבר למועדון היא לאו דווקא איזו נשיקה זמנית של סמל שמתחלף לאורך הקריירה, אלא ההבנה מה הוא הערך של אותו סמל עבור כל האנשים שקשורים אליו. בכל שנותיי בבית"ר שיחקתי עם הידיעה הזו. אני שמח אם הצלחתי לתת השראה למישהו ומצטער אם לא. תודה לכל מי שתמך ואהב, תודה לכל מי שאהב פחות, כולכם הפכתם אותי לספורטאי ואדם טוב יותר. אבל מעל הכל אני רוצה להודות למועדון הענק הזה שנתן לי את הזכות להיות חלק קטן מההיסטוריה המפוארת שלו, הרגעים האלה ילכו איתי לנצח. תודה".

ניצן שיחק ארבע שנים בבית"ר ירושלים ובמדיה הגיע לשיאו, זומן לנבחרת ישראל ואף ערך הופעה אחת במשחק ידידות נגד מונטנגרו. מכבי נתניה היא התחנה השביעית הקריירה שלו אחרי מכבי הרצליה, הפועל תל אביב, עירוני קרית שמונה, הפועל ניר רמת השרון, מכבי פתח תקוה וכאמור בית"ר ירושלים.

מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים נפרד היום מאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה בשנים האחרונות. איתמר היווה ציר מרכזי הן במועדון והן בחדר ההלבשה, נתן את כולו למען הסמל והקבוצה. אנו מודים לאיתמר על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך!".