תמונה אחת שווה: העימות בין דניאל סונדגרן לאלכסנדר ירמייף

אחד סגר במכבי חיפה, השני מועמד וב-2019 שניהם התעמתו על כר הדשא ונקלטו ברגע שגרם לקרב הקצר להיראות יותר חמור ממה שהיה באמת. לירוקים אין מה לדאוג: בין השניים לא נותרו משקעים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אלכסנדר ירמייף השבדי הוא כעת אחד המועמדים המובילים לחזק את חוליית ההתקפה של מכבי חיפה ובתקשורת השבדית סיפרו שהמגן הימני החדש, דניאל סונדגרן, המליץ למכבי חיפה על החלוץ. סיפרו ונזכרו במיני עימות ביניהם במשחק באפריל 2019.

א.י.ק אירחה אז את האקן ובדקה ה-39 שחקניה ואוהדיה זעמו אחרי מה שנראה כנגיעת יד של שחקן היריבה בתוך הרחבה. להזכירכם – לא הייתה אז מערכת VAR. השופט לא שרק והמשחק התחמם. כחצי דקה לאחר מכן האקן יצאה למתפרצת של שלושה על חמישה אותה סונדגרן קטע עם עבירה. השופט שלף צהוב, המגן הגיב בתנועת זועמת וירמייף התלונן והוסיף נגיעה קלה בסונדגרן.

עד מהרה שניהם נצמדו אחד לשני, סונדגרן דחף-חנק, ירמייף הצמיד ראש, שחקני האקן הפרידו והעימות הסתיים אחרי שניות. התמונות מאותן שניות גרמו לקרב הקצרצר להיראות חמור בהרבה ממה שהיה – אבל מי שצופה בהן בוודאי משוכנע שעל החניקה לסונדגרן הגיע לכל הפחות צהוב שני. בין השניים אגב, לא נותרו משקעים.

דניאל סונדגרן מתעמת עם אלכסנדר ירמייף
עימות קצר שהיה עלול לעלות לסונדגרן בצהוב שני | אימג'בנק GettyImages, Nils Petter Nilsson

המילה האחרונה באותו משחק אגב, הייתה של סונדגרן. בדקה ה-76 הוא קיבל כדור ארוך, השתלט יפה ומזווית אלכסונית ירה פנימה. א.י.ק ניצחה 0:1 במשחק חם שכלל 38 עבירות ו-5 כרטיסים צהובים.

ירמייף כאמור מועמד למכבי חיפה, לאור הקשיים במו"מ עם פרנצדי פיירו. גם נונו דה קוסטה נמצא ברשימות של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי