יוני סטויאנוב חתם ל-4 שנים בהפועל באר שבע: "תודה על האמון בי"

הרכש הראשון של ברדה: הקשר בן ה-21 של הפועל כפר סבא, ממצטייני הליגה הלאומית בעונה האחרונה, השלים את מעברו לבירת הנגב. המנכ"ל פרימור: "החתמתו היא חלק מראייה ארוכת טווח של המועדון". גורמים בפולין: מעל 700 אלף יורו הוצעו על זבולינסקי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יוני סטויאנוב חתם בהפועל באר שבע והפך לרכש הראשון של הקבוצה לעונת 2022/23. הקשר בן ה-21 חוזר על ידי לא מעט קבוצות בליגת העל, אבל בחר בסופו של דבר להצטרף למחזיקת גביע המדינה שסיכמה על רכישתו מהפועל כפר סבא.

סטויאנוב עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על חוזה ארוך טווח בבירת הנגב. כידוע, הוא יכול לשחק במספר תפקידים בקישור ולעתים גם משמש בתור מגן ימני. בעונה האחרונה בליגה הלאומית הוא כבש שמונה שערים ובישל עוד שבעה ב-35 הופעות. בנבחרת הצעירה של בולגריה הוא רשם שש הופעות, השתיים האחרונות היו בתחילת החודש במוקדמות יורו 2023 ובהן פתח בהרכב.

יוני סטויאנוב עם סוכנו אדם קידן
השתדרג לליגת העל. סטויאנוב עם סוכנו אדם קידן | אתר רשמי, הפועל באר שבע

כידוע סטויאנוב הוא יליד בולגריה שגדל בישראל ועל כן מחזיק באזרחות כפולה. סטויאנוב היה אחד השחקנים הבולטים בליגה הלאומית בעונה האחרונה, שנת הפריצה שלו שכאמור הובילה לכך שהוא החל לשחק במדי נבחרת בולגריה הצעירה. הוא גדל בהרצליה והיה שחקן הפועל הרצליה, עד שבנובמבר 2020 הצטרף להפועל כפר סבא.

השחקן אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון ורוצה להודות לצוות המקצועי על האמון בי. כעת אני מתרכז בתחילת ההכנות עם חבריי החדשים. אני מצפה בקוצר רוח לעלות לכר הדשא באצטדיון טרנר ולקבל את התמיכה מכם, האוהדים".

מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "אני מברך את יוני על הצטרפותו למשפחה האדומה ובטוח שהוא יתרום לנו רבות. יוני שחקן צעיר ומוכשר והחתמתו היא חלק מראייה ארוכת טווח של המועדון".

בתוך כך, כחלק מהמאמצים של הפועל באר שבע להתחזק בחלוץ זר, גורמים בפולין טענו היום כי המועדון הגיש הצעה נוספת ומשופרת על לוקאש זבולינסקי, חלוץ לכיה גדנסק. זבולינסקי בן ה-29 הגיע ללכיה בפברואר 2020 ובעונה האחרונה הבקיע 14 שערים ב-32 הופעות ליגה.