זרקו עוגיות לעבר חוגג: כ-1,000 אוהדי בית"ר מחו מול בית הבעלים

play
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג | מערכת וואלה!, .
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג 00:23

הבעלים זרק לעבר המפגינים עוגיות מרכבו, חלקם השליכו לעברו בחזרה לאחר מכן. רימוני עשן ואבוקות הודלקו, ארבעה עוכבו על ידי המשטרה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כ-1,000 אוהדי בית"ר ירושלים השתתפו הערב (שלישי) במחאה מול ביתו של הבעלים משה חוגג. אחרי הביקורים אצל יו"ר ההתאחדות אורן חסון ויו"ר בקרת התקציבים סיגלית סייג, האוהדים חזרו הערב לביתו של חוגג, שעבר עם רכבו וזרק עוגיות למפגינים. חלקם השליכו לעברו את העוגיות בחזרה, קיללו ושרו נגדו. גם הפעם הודלקו רימוני עשן ואבוקות במקום, כשארבעה מהמפגינים עוכבו על ידי כוחות המשטרה שנכחו במקום.

בהתאחדות ובבקרת התקציבים הבהירו היום כי אם בית"ר לא תגיש תכנית תקציב משכנעת ומגובה בערבויות עד ה-30 לחודש, היא לא תקבל ארכות. גורם בכיר בהתאחדות הבהיר היום: "חסון וסיגלית מנסים לצאת מהפלונטר הזה, הם גם מבינים שחוגג בבית"ר בתקציב מינימום זה רע להם מכל הבחינות, הם לא טיפשים, לפחות ממה שהם משדרים הם לא ייתנו להם לשחק משחקים".

בינתיים, מתברר כי הסכום הראשוני שמשה חגג דרש עבור התחייבויות ירד מ-15 ל-12 מיליון ש"ח, כאשר על פי שיחות של חוגג עם חברי עמותת האוהדים הוא הבהיר כי מדובר בחובות מיידים שצריך להחזיר והוסיף כי "הסכום הזה לא עבורי, אלא עבור אנשים יקרים שעזרו והלוו לבית"ר ויש לי אחריות שהם יקבלו את כספם בחזרה".

בצד המקצועי, יוסי אבוקסיס יחד עם עוזרו גל כהן והמנהל אלירן דנין מנסים לשמור על הפאזל כמה שאפשר ובתקוה בעתיד לצרף שחקני רכד משמעותיים. בשלב זה תמיר עדי ועמית כהן הם הישראלים אותם ינסו להשאיר בסגל, כשבנוסף נבדקות אופציות של זרים זולים.