הכל מסוכם: מכבי תל אביב מחכה לחתימת ערן זהבי

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6 05:05

הפרטים הקטנים והאחרונים סוכמו מול מיטש גולדהאר, כך שלא נותרו מחלוקות בכל הנוגע לחוזהו של החלוץ שאמור להרוויח מיליון יורו לעונה. במועדון מקווים כי תוך 24 שעות הוא יאשר את חזרתו. בנוסף, התקדמות משמעותית מול פארפה גיאגון על חוזה חדש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב וערן זהבי הגיעו לסיכום מלא על החוזה שלו לעונה הבאה, ובמועדון ממתינים להודעה של החלוץ על כך שהחליט לחזור לישראל. בימים האחרונים, עם השהייה של זהבי בחופשה במיקונוס, נסגרו סופית גם הפרטים הקטנים יותר בחוזהו של זהבי, כך שמבחינתו הוא קיבל כל מה שרצה ממכבי תל אביב, המועדון בו שיחק מינואר 2013 ועד קיץ 2016 ואיתו זכה בשלוש אליפויות.

מדובר בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ובשכר של מיליון יורו נטו, אבל היו עוד מספר פרטים שדרשו הסכמות אחרונות והן הושגו מול הבעלים מיטש גולדהאר, כך שמבחינת זהבי אין עוד מחלוקות והוא צריך לתת את ההודעה הסופית כי הוא שחקן מכבי תל אביב בעונה הבאה.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן
רגיל ללכת עם הלב. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

זהבי יסיים מחר חופשה בת שבוע במיקונוס ונראה כי קיים סיכוי גבוה שהוא יוכרז כשחקן מכבי תל אביב עד סוף השבוע. זהבי גם מחזיק בהצעות מבוטאפוגו ומוושינגטון והוא בהחלט התלבט בימים האחרונים לא מעט ושיתף רבים ממכריו שהביעו את דעתם באשר לעתידו, אבל בסופו של דבר, כפי שעשה בעבר, זהבי יילך עם הלב שלו. במכבי תל אביב, כאמור, מצפים שזה יקרה באופן מיידי ושהוא יוצג כשחקן הקבוצה.

באשר לפארפה גיאגון, אמש נערכה פגישה בין נציגיו אבי נמני ופרנק בלחסן לבין היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עורך הדין מורן מאירי והמנהל המקצועי של הקבוצה ברק יצחקי, בסיומה נרשמה התקדמות משמעותית בין הצדדים לקראת חתימה על חוזה חדש לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית. כזכור, גיאגון חזר מעונת השאלה במכבי נתניה, שם הוא עשה פריצה גדולה והמאמן ולאדן איביץ' התרשם ממנו מאוד בחומרים שהוא קיבל עליו. בין גיאגון למכבי תל אביב עדיין יש פער של 40 אלף דולר לעונה, אבל מדובר כבר בסגירת הפער בצורה משמעותית והוא אמור לחתום על חוזה חדש ולהיות אחד מששת הזרים של הקבוצה.