הזר היקר בתולדותיה: סמי בוראר חתם לשנתיים בהפועל חדרה

play
סמי בוראר | אתר רשמי, הפועל חדרה
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6 05:05

הקשר הבלגי בן ה-26 כבש שמונה שערים בעונה שעברה במדי דן האח מהליגה השנייה בהולנד. אורן גולן: "שחקן ברמה אירופית גבוהה ביותר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה החתימה היום (רביעי) את הזר היקר בתולדותיה: הבלגי סמי בוראר שחתם על חוזה לשנתיים. הקשר ההתקפי בן ה-26 מגיע מדן האח ההולנדית, במדיה כבש שמונה שערים ובישל שער אחד ב-32 משחקים בעונה החולפת, בה קבוצתו החמיצה את העלייה לליגה הבכירה רק במשחקי הפלייאוף.

בוראר, בלגי ממוצא מרוקני, גדל באקדמיה המפוארת של אנדרלכט, אך לא זכה ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת. הוא יצא לשחק בסינט טרוידן, פ.צ איינדהובן ההולנדית ופהרבאר ההונגרית, כשבנבחרת הנערים של בלגיה רשם 13 הופעות ושער אחד.

סמי בוראר במדי דן האח
אהבו אותו בדן האח. סמי בוראר | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

המנהל המקצועי אורן גולן אמר: "עבדנו הרבה זמן על ההחתמה של סמי, מדובר בשחקן איכותי ביותר שאמור לשדרג אותנו מאוד ברמה ההתקפית. הפועל חדרה לא הייתה יכולה להחתים שחקן כזה לולא עזרה ואני מודה לקבוצת גינת ולכפיר שהתגייסו, הבינו את החשיבות של ההחתמה הזו ודאגו שנצליח להנחית פה שחקן ברמה אירופית גבוהה ביותר".

כעת יש להפועל חדרה חמישה זרים בסגל: ג'ונתן סיסה וסטיבן אלפרד שנשארו מהעונה שעברה, וקלמן שטורם, פיליפ איפולה ובוראר שהגיעו בחלון הנוכחי.