גולדהאר הסכים לחוזה לשנתיים ורוצה את זהבי במחנה בהולנד

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג | קובי אליהו
עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן 04:44

הבעלים של מכבי תל אביב ניאות לתנאי שהציב החלוץ, במועדון מאמינים כי כל המכשולים הוסרו לקראת החתימה והכוכב, שירוויח כמיליון יורו נטו לעונה, לא כולל בונוסים, אמור לחבור לאימונים במירלו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במסגרת הסיכום המלא בין ערן זהבי למכבי תל אביב, עליו דווח כאן אתמול (רביעי), הסכים הבעלים מיטש גולדהאר להעניק לחלוץ חוזה לשנתיים. תחילה עמד גולדהאר על כך שההסכם יהיה לשנה אחת עם התנייה של חידוש אוטומטי במקרה שזהבי ישתתף במינימום מסוים של משחקים, אולם בימים האחרונים ניאות הקנדי לקבל את התנאי של השחקן ולתת לו חוזה לשנתיים מלאות ללא סעיף שכזה, בשכר של מיליון יורו נטו לפני בונוסים.

אין מדובר בדבר של מה בכך, מאחר שזהבי יחגוג את יום הולדתו ה-35 בחודש הבא, משמע שהחוזה עליו הוא אמור לחתום ישאיר אותו במכבי תל אביב עד גיל 37. כעת, במועדון מאמינים כי הוסרו כל המכשולים לקראת החתימה של חלוץ נבחרת ישראל.

מיטש גולדהאר, ערן זהבי, מכבי תל אביב
התגמש. גולדהאר עם זהבי | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

אם אכן כך יהיה, זהבי יחבור לאימונים של מכבי תל אביב במירלו שבהולנד. היום ישוב השחקן לאמסטרדם אחרי חופשה בת שבוע באי היווני מיקונוס. באמסטרדם נמצאים ילדיו, כך שהוא אמור לשוב אל ביתו וביום שני להצטרף למכבי תל אביב עם הגעתה לעיר.