קרית שמונה מכרה את יוליוס סקה, נדב נידם סיכם בהפועל ירושלים

play
יוליוס סקה, עירוני קרית שמונה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6 05:15

הסלובקי ביקש לעבור לאריס לימסול מכיוון שעבורו זו הזדמנות להשתדרג כלכלית. קשר מכבי תל אביב יושאל לבירה בכפוף לאישור מולאדן איביץ'

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה מכרה את יוליוס סקה לאריס לימסול. כחצי שנה בלבד אחרי שנחת בישראל וחתם לעונה וחצי בקבוצה הצפונית, הסלובקי בן ה-26 עובר לקפריסין, לקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי ותנסה לפלס את דרכה לשלב הבתים בקונפרנס ליג, כאשר יריבתה הראשונה בסיבוב המוקדמות השני תהיה נפטצ'י באקו – קבוצתו החדשה של עטאא ג'אבר.

סקה, על אף שהיה תחת חוזה גם לעונה הבאה בקרית שמונה, הודיע לראשי הקבוצה שיש לו הצעה שבמסגרתה יזכתה שדרוג כספי משמעותי. בקרית שמונה ניהלו מגעים מול אריס לימסול והיום סוכמו כל הפרטים ולסקה ניתן אור ירוק לעבור לקפריסין.

יוליוס סקה, עירוני קרית שמונה
עובר לאי השכן. יוליוס סקה | אריאל שלום

בשל העזיבה של סקה, בקרית שמונה יצרפו שחקן חדש בעמדת הקשר האחורי, שינסה גם למלא את מקומו של אדריאן רוצ'ט שהחליט לפרוש וכך נותרה הקבוצה עם מצבת שחקנים דלילה בכל הנוגע למרכז המגרש.

מי שלא ימשיך בקבוצה הוא הקשר נדב נידם, שסיכם את תנאיו בהפועל ירושלים, אבל בינתיים ממתין לאישור ממכבי תל אביב, כאשר המאמן ולאדן איביץ' עדיין לא אישר את שחרורו. בקרית שמונה קיבלו בימים האחרונים מסרים לפיהם נידם ככל הנראה יושאל לקבוצה אחרת העונה.