בעלי בוטאפוגו על ערן זהבי: "השחקן שהכי רצינו כנראה לא יגיע"

play
שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי | GettyImages, ANP
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6 05:15

החזרה למכבי תל אביב קרובה מתמיד. ג'ון טקסטור האמריקני סיפר בריאיון ל-ESPN: "הוא אהב את הפרויקט ורצה להגיע, אבל יש בעיות שנוגעות לביטחון המשפחה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בוטאפוגו מתחילה להפנים שערן זהבי לא יצטרף אליה ויבחר במכבי תל אביב. הבוקר (חמישי) נכתב בברזיל שהקבוצה החלה לחפש אחר אלטרנטיבות לחיזוק הקבוצה לאור הסיכום בין ערן זהבי ובעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, במקביל גם הבעלים האמריקני ג'ון טקסטור הודה שהאפשרות להנחית את הישראלי אינה חזקה כבעבר, אבל הערב אותו טקסטור שוב התראיין והפעם הוא סקפטי יותר מתמיד.

טקסטור, אחד מראשי קריסטל פאלאס והחל מהשבוע גם מבעלי ליון, האשים את האוהדים בכך שהקבוצה פספסה מספר החתמות, כולל ערן זהבי: "נשבר לי הלב ממה שקרה, איבדתי מספר שחקנים שניסיתי לצרף כתוצאה מהתנהגות האוהדים – אותם אוהדים שבחלקם תועדו בפריצה, הם גם אלו שמגיבים לשחקנים בטוויטר וכותבים להם להגיע, אבל השחקן שהם רצו הכי הרבה כנראה כבר לא יגיע. אני לא יודע איך לעצור את הפריצות האלה, אבל חייבים לעצור את זה. האבטחה לא באמת יכולה לעצור אוהדים אם הם רוצים לפרוץ", אמר ל-ESPN.

כזכור, מיד לאחר הפריצה תהו בברזיל כיצד האירועים הללו ישפיעו על ערן זהבי ואף נכתב שהישראלי "ביקש הסברים".

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן
גם טקסטור מבין לאן הרוח נושבת. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

כשנשאל אם הוא מדבר על ערן זהבי, הפתיע טקסטור: "אני מעדיף לא לציין שמות, אבל אתם מבינים על מי אני מדבר. שחקן גדול ו-ותיק בדרך כלל מגיע עם אישה, ילדים, משפחה. כבר נאמר שהוא אוהב את הפרויקט שלנו בבוטאפוגו וגם את ברזיל ושהוא מעוניין להגיע, אבל כמו שכבר אמרתי – למשפחה שלו היו בעיות הנוגעות לבטיחות במועדונים אחרים. בכל מקרה, אני לא רוצה להתמקד בערן זהבי, אלא בפריצת האוהדים ששודרה בעולם בצורה נרחבת יותר מאשר בברזיל".