גרצ'קין מועמד לבאר שבע אם סולומון יעזוב. אספרייה יעבור לטורקיה?

המגן מחוזר בליגת העל ואם יעזוב, שחקן בית"ר עשוי להגיע במקומו. גם אופציית טואטחה נשקלת. דיווח: סקריאספור בעקבות אספרייה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשויה לצרף את מקס גרצ'קין במידה שאביב סולומון יעזוב את הקבוצה. סולומון זוכה לחיזורים רבים והוא שוקל את צעדיו אחרי שהלדר לופס נשאר בבאר שבע. במידה שסולומון יחליט לקבל את אחת ההצעות שהונחו בפניו, עשוי אליניב ברדה ללכת על גרצ'קין במקומו כדי להמשיך וליצור תחרות טובה על כל עמדה. כזכור, גרצ'קין הביע באחרונה את אכזבתו מכל מה שקורה סביב בית"ר ירושלים, כך שקרוב לוודאי שהוא יהיה מעוניין לעבור להפועל באר שבע במידה שהמהלך ירקום עור וגידים בין שני המועדונים. אפשרות נוספת שתילקח בחשבון אם סולומון יעזוב, היא טאלב טואטחה.

מקס גרצ'קין בית
יגיע במקום סולומון? גרצ'קין | רויטרס

בהפועל באר שבע ממשיכים לקבל את השחקנים לאימוני הקבוצה, שכזכור החלו בתחילת השבוע ואתמול הצטרפו לבית האדום הזרים יוג'ין אנסה ואנדרה מרטינס ששבו מהחופשות שלהם באירופה. השחקנים חגגו אמש בחתונת שגיב יחזקאל והמאמן אליניב ברדה לא ויתר על אימון הבוקר, אם כי הוא הוא הבטיח כי הוא יהיה קל יותר ביחס לשני האימונים האחרונים שהיו מאוד אינטנסיביים. בשבוע הבא יצטרפו כל יתר השחקנים שעדיין לא שבו לקראת היציאה למחנה האימונים של הקבוצה בפולין.

עוד בהפועל באר שבע: בטורקיה מדווחים כי שחקן הקבוצה דנילו אספרייה מועמד להצטרף לסקריאספור, העולה החדשה לליגה הבכירה. לפי הדיווח בטורקיה, הקבוצה אף נפגשה עם נציגיו של שחקן הכנף הקולומביאני ומעוניינת להחתים אותו על חוזה רב שנתי.