"פארפה אמור לחתום במכבי בלי תג מחיר. פרץ? איביץ' לא ייתן לו לצאת"

play
שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון | ברני ארדוב
גלוך ועבד כיכבו עם שער ובישול כל אחד, 2:4 ענק לנבחרת הנוער על אוסטריה 04:05

אבי נמני, הסוכן של שוער וקשר מכבי ת"א, התייחס לעתידם בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר בנוגע לדור פרץ: "הוא לא יחזור לארץ, יש שלוש הצעות מאנגליה". על גלוך: "יש לו מזל שאיביץ' הגיע". האזינו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אבי נמני, סוכנו של קשר מכבי תל אביב פארפה גיאגון, התראיין אתמול (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההתקדמות במגעים: "אני חושב שהסיכוי הוא יותר גבוה שהוא יאריך חוזה מאשר שלא. ישבנו עם מכבי, הם נתנו הצעה משודרגת, זה עדין לא קרוב למה שהוא רוצה אבל אנחנו כבר לא רחוקים משם. תג מחיר? אין. הוא אמור לחתום במכבי על חוזה ארוך טווח, במידה ונסתדר על המספרים. אני מקוה שזה יקרה בקרוב".

נמני נשאל גם על אוסקר גלוך, אותו הוא לא מייצג: "אני חושב שזה טוב מה שקורה לנבחרת הנוער. חוץ מגלוך, יש עוד הרבה שחקנים מוכשרים ואיכותיים שבאמת יכולים לעשות קפיצת מדרגה יפה קדימה. כל דבר בזמן שלו. לאוסקר יש מזל גדול שאיביץ' בא למכבי תל אביב, כי אני חושב שהוא יעשה לו קפיצת מדרגה אדירה. אחרי איביץ' הוא יהפוך להיות שחקן הרבה יותר טוב. כל השחקנים של מכבי יעשו קפיצה, גם פארפה".

האזינו לריאיון

על קרסטאיץ', שהעניק לאוסקר את המקום בהרכב בפלייאוף העליון: "בסוף, קרסטאיץ' בא ממקום שזה לא נראה לו שונה בכלל. בסרביה, חצי משחקני ההרכב הם בני 17 ו-18. זו צריכה להיות מדיניות של קבוצות וצריך להתוות את הדרך הזו גם למאמנים. מאמנים כועסים עליי, אבל הם צריכים לתת במה לצעירים. הם מפחדים. תראו מה קורה במדינות אחרות".

מה איביץ' עושה שונה מאחרים: "מאמן צריך חבילה, הוא לא צריך להיות רק אחד שייתן לצעירים לשחק. הוא צריך לבנות את הקבוצה כמו שצריך, לדאוג שיהיה לו חדר הלבשה איכותי ומסודר, לבנות היררכיה, לנהל את המשחק. הוא צריך להיות עם כריזמה ואישיות חזקה. אתה לא יכול להביא מאמן שהוא טוב רק בפרט אחד או שניים, כי אז הוא לא יצליח".

על עתידו של דור פרץ שאותו הוא מייצג והדיווחים על הצעה מהאל סיטי: "הוא לא יחזור לשחק בישראל, יש מספר הצעות ואנחנו נצטרך לקבל החלטות בימים הקרובים. יש שלוש קבוצות בצ'מפיונשיפ שאנחנו מדברים איתן, ויש עוד כמה מקומות כולל ונציה ואני מעריך שנקבל החלטה בשבוע הקרוב. אנחנו לא יכולים למשוך יותר מידי, כי קבוצות יחתימו שחקנים אחרים".

על עתידו של דניאל פרץ שאותו הוא מייצג: "אני לא חושב שאיביץ' ייתן שהוא ייצא החוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי