ביהמ"ש התיר לחוגג לקבל בחזרה 2 מיליון שקל מהערבויות בתמורה לשיעבוד נכס

play
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6 04:28

פרשת "המשחק הגדול": בעלי בית"ר ירושלים ביקש לקבל בחזרה את הערבויות בסך 10 מיליון ש"ח, בית המשפט הקל במעט. צו עיכוב היציאה מהארץ נותר בעינו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

התפתחות בפרשת "המשחק הגדול": בית משפט השלום ראשון לציון הורה כי הערבות אותה הפקיד משה חוגג, כ-10 מיליון שקל, תישאר בעינה לצורך המשך חקירה, אך במקביל הקל עליו ואיפשר להחזיר לו 2 מיליון שקל במידה ויציג כערבות זהה נכס נדלנ"י השייך לו.

נציגיו של בעלי בית"ר ירושלים דרשו כי הערבויות בסך 10 מיליון שקל יוחזרו לו, היות והסכום נלקח כהלוואות מעמיתים ו"מצבו הכלכלי בכי רע" והעובדה כי הוא נלחם על הישרדות החברות שלו כאשר כתוצאה מהאירועים נגרמו לו נזקים כבדים, ולכן בית המשפט הסכים להקל מעט עם חוגג. בנוסף, צו עיכוב היציאה מהארץ כנגד חוגג נותר בעינו.

בתוך כך, בחלוף שבעה חודשים מאז פרוץ הפרשה במשטרה מודים היום כי, "זו חקירה שתיקח זמן". נציג היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 אמר היום בדיון להארכת תנאי השחרור של חוגג, "החקירה תקח זמן, זו חקירה מסובכת מאוד שעדיין חלק מהאנשים נמצאים בחו"ל, חלק הצלחנו לשים את ידינו עליהם. אנחנו עושים את מירב המאמצים, אני לא יכול להצהיר על זמן".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים
התפתחות בפרשה. משה חוגג | דני מרון

כזכור, בית"ר ירושלים צריכה להעביר ערבויות לבקרת התקציבים עד ה-30 לחודש, כאשר במידה ולא תעשה זאת תקבל ארכה קצרה שלאחריה היא עלולה לרדת ליגה, כאשר הבעלים משה חוגג הודיע כי לא יעביר אגורה לקבוצה.

מחר תפתח הקבוצה את אימוניה בסגל דליל עם לא מעט נבחנים ביניהם רוי רונן, מור נעמן ורון אשכנזי. משא ומתן נפתח עם תמיר עדי ודוד חוג'ה.