יעקב שחר: "לא אתעלם מהמצב, נראה איך אפשר לסייע לבית"ר"

נשיא מכבי חיפה אמר באירוע למנויי ה-VIP של המועדון: "זה לא סוד שעזרתי לבית"ר בעבר. אלמד את הפרטים ונראה מה אפשר לעשות במסגרת החוק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר מתכוון לסייע לבית"ר ירושלים במטרה שהיא תישאר בליגת העל. במהלך האירוע למנויי ה-VIP של המועדון, נשאל הערב (שני) שחר מספר שאלות על ידי מנחה הערב ואמר בין היתר: "זה לא סוד שסייענו וסייעתי באופן אישי בעבר לבית"ר ירושלים, וגם במצבה הנוכחי אני לא מתכוון להתעלם. אבחן את הדברים מקרוב ואלמד את הפרטים כי אני לא יודע הכול על מה שקורה שם, ונראה איך אפשר לסייע לבית"ר במסגרת החוק ועל פי מה שמותר לנו לעשות".

שחר הוסיף: "זה לא רק עניין אישי שלי כי בעבר הרחוק הייתי קשור לבית"ר ירושלים, זה בעיקר בגלל הנחיצות של המועדון הזה לליגת העל. אני חושב שכולנו צריכים לראות איך אפשר לעזור להם לעמוד על הרגליים".

יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה
הצהיר מספר פעמים כי בית"ר חשובה לליגה. יעקב שחר | ברני ארדוב

שחר, כאמור, עזר לא אחת לבית"ר ירושלים. הוא היה ספונסר שלה בסוף שנות ה-70', כשהתבקש לסייע על ידי היו"ר דאז רובי ריבלין. בתחילת 2001/02 שחר הושיט יד לבית"ר כאשר גד זאבי עזב והמועדון הועבר לידי כונס נכסים ולא יכול היה לפתוח את הליגה. "נחכה לבית"ר כמה שצריך, זו לא אותה הליגה בלעדיה. אם צריך נחכה גם 10 מחזורים", אמר אז הבעלים של מכבי חיפה.

גם לאחר נטישת ארקדי גאידמק, שחר עזר לבית"ר עם רכישות של עידן ורד וחן עזריאל בסכומים גבוהים והשאיל לירושלמים ללא עלות את אנדריי פיליאבסקי וחיים מגרלשווילי.