מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של אבו פאני. שמיר מועמד

הבעלים יעקב שחר יאפשר לקשר לעבור לקבוצה באירופה, אולם רק אם תתקבל עבורו הצעה ראויה שגם תספק את המועדון. הקשר שעזב את מכבי תל אביב מוערך מאוד על ידי ברק בכר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של מוחמד אבו פאני ולא תערים קשיים על שחרורו, אם תגיע הצעה שתניח את הדעת עבור הקשר. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט שאם הקשר ירצה להשתחרר לקבוצה שתציע עבורו סכום הולם, הוא יאפשר לו לעזוב.

כזכור, בעונה שעברה מכבי חיפה ניהלה מו"מ ממושך עם אבו פאני במטרה להאריך את חוזהו ובסופו של דבר במועדון גם ערכו איתו שיחה שבה הובהר לו כי ייאלץ לעלות לשבת ביציע אם לא יסכים להאריך את חוזהו. בסופו של דבר, כעבור מספר ימים נערכה אותה פגישה מכרעת והוא חתם על חוזה חדש וארוך טווח.

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב
שער מרהיב בעונה שעברה נגד מכבי חיפה. עדן שמיר | מאור אלקסלסי

בכל אופן, מי שעשוי להצטרף במקרה שאכן תתקבל הצעה ראויה עבור אבו פאני הוא עדן שמיר, הקשר שסיים השאלה במכבי תל אביב, חזר לסטנדרד ליאז' ואותו המאמן ברק בכר מאוד מעריך. שמיר מחזיק בחוזה בבלגיה לעונה נוספת, בימים אלו מתאמן עם הקבוצה ומנסה להרשים את המאמן החדש רוני דיילה, אבל אין כוונה לעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב פעם נוספת.

עם זאת, גם בלעדי הקשר שסיים את דרכו במכבי תל אביב יש למכבי חיפה מספיק אופציות כיסוי ובראשן מוחמד ג'אבר שפרץ בעונה שהסתיימה ואפילו הפך לשחקן הרכב בנבחרת ישראל. גם נטע לביא שסיים מזמן עם הפציעות שעבר, יקבל יותר דקות בעונה הקרובה.