הסתיים חרם המנויים בהפועל ת"א: "לא נפסיק לפעול להחלפת הבעלים"

play
אוהדי הפועל תל אביב | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6 05:15

האולטראס הודיע על סיום החרם לאור התנהלות הבעלים: "המסלול לרכישת המועדון נגיש וחשוף מאי פעם. מוצתה יכולת החרם לתרום לשינוי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי קיץ נוסף של חוסר ודאות בהפועל תל אביב, במועדון האדום יכולים לנשום לרווחה לאחר שארגון האוהדים הודיע על הפסקת חרם המנויים בעקבות אי שביעות רצונם מבעלי הקבוצה ומהעובדה שהמועדון עדיין לא עבר לידיים חדשות.

בהודעת האולטראס נכתבו הדברים הבאים: "לפני כחודש התרחשה רעידת אדמה בהפועל תל אביב – אנחנו, הקהל, הלב הפועם של המועדון הכרזנו על חרם מנויים. תוך זמן קצר ובעזרת כל אחד ואחת מכם שהצטרפו הראנו את כוחנו האמיתי כקהל ואת כוחנו האמיתי כקהילה".

כשיצאנו למחאה העובדות היו ברורות – בחמש השנים האחרונות לא נעשו פעולות משמעותיות לקידום מכירת הקבוצה, מעולם לא הוכרז מחיר ברור ולצד הערפל סביב מצבת החובות, כל התעניינות ברכישת המועדון הסתיימה עוד בטרם התקדמה למשא ומתן רציני. זה לא הותיר לנו כל ברירה מלבד להכריז על חרם מנויים – סגירת הברז המנציח את האחיזה במועדון".

אוהדי הפועל תל אביב
חוזרים ליציעים. אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

"היות ואין ביכולתנו להבטיח כי אכן יבוא רוכש מטרות החרם היו ברורות ובהירות: להפיל את כל החומות המקשות על רכישת המועדון ולפזר את הערפל סביב מצבה של הקבוצה, וזאת על מנת להבטיח כי המסלול לרכישה הוא היעיל והמהיר ביותר".

"כעת, לאחר מפגן עוצמה ייחודי ותקדימי של הקהל והתאגדות של כולנו למען אינטרס משותף ניתן לומר בפה מלא – המסלול לרכישת הפועל תל אביב נגיש וחשוף יותר מאי פעם, החרם הצליח: בעלי הקבוצה הצהירו באופן רשמי כי המועדון עומד למכירה, מחיר הקבוצה והמתווים השונים להעברת הבעלות ידועים לכל, יתן לקבל תמונה מלאה ומפורטת של המצב הפיננסי של המועדון".

"בשנים האחרונות שוב ושוב הנהלת המועדון הנוכחית הוכיחה כי היא אינה ראויה לאחוז בבעלות של האימפריה הנקראת הפועל תל אביב. מטרות החרם אמנם הושגו אך אין זה אומר כי אנו מורידים את הרגל מהגז במחאה כלפי ההנהלה – נהפוך הוא. המטרה העליונה – החלפת הבעלים – נותרת בעינה ולא נפסיק לפעול לקידומה".

"כפי שידענו לצאת למלחמה מתוך שמירת האינטרס של הפועל תל אביב כך גם עכשיו כל החלטותינו מתקבלות כאשר אך ורק טובת הקבוצה עומדת לנגד עינינו. בנקודה זו, בה בזכות מחאת הקהל הפועל באמת נמצאת על המדף, אנו סבורים כי יכולתו של חרם המנויים לתרום לשינוי הבעלות מוצתה".

איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב
האוהדים עדיין פועלים להחלפת הבעלות. איציק ניסנוב | אריאל שלום

כזכור, האוהדים הכריזו על חרם מנויים בעקבות העובדה שהתנאים למכירת המועדון אינם חשופים ודרשו במקביל כי יציגו את כל חובות המועדון בכדי להביא רוכש ראוי שיוכל למשוך את המועדון למעלה.

המנויים הם חלק נכבד מתקציב המועדון ומכניסים קרוב ל-10 מיליון שקל בשנה. החרם גרם ללחץ גדול במועדון ועצר מספר משאים ומתנים.

מי שכעת ייעשה מאמץ לסגור איתו הוא אלן אוז'בולט, שהפערים איתו קטנים. בנוסף ישנם מגעים עם סינטיהו סלליך, וכמו כן נבדקת אפשרות צירופו של אלטון אקולטסה מהפועל באר שבע.