גלוך עשוי להימכר. גולדהאר לשחקני מכבי תל אביב: "תחזירו את האליפות"

play
בישל את השער הראשון. גלוך חוגג | אימג'בנק GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP
גאווה ישראלית: נבחרת הנוער בגמר אליפות אירופה אחרי 1:2 על צרפת 04:08

הצהובים משתכנעים שלא ניתן לעצור את ההתקדמות המטאורית של כוכב נבחרת הנוער ועשויים למכור אותו בפחות מ-10 מיליון יורו. הבעלים העביר מסר: "כולכם ראויים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התרגשות גדולה נרשמה אמש (שלישי) במכבי תל אביב שנמצאת במחנה האימונים שלה במירלו שבהולנד, נוכח הצלחת נבחרת הנוער לגבור על צרפת ולהעפיל לגמר אליפות אירופה עד גיל 19. שבעה שחקנים של מכבי תל אביב נכללים בסגל של אופיר חיים, שישה מהם שיחקו במשחק ובראשם כוכב הנבחרת אוסקר גלוך אותו עשויה מכבי תל אביב למכור בסופו של דבר. אף שלא הייתה כוונה למכור את הכישרון הצעיר, ההגעה של ערן זהבי לצד ההתעניינות הגוברת מאירופה בטאלנט הצעיר, עשויות להוביל להחלטה על מכירה וזאת בתנאי שיתקבל סכום יוצא דופן עבורו.

כפי שכבר נכתב כאן במכבי תל אביב מתמחרים את גלוך בסכום של 10 מיליון יורו, אבל יתכן שיתרצו וימכרו גם בסכום מעט נמוך מכך. במכבי תל אביב מתחילים להבין שגלוך הוא באמת יהלום מיוחד שאת ההתקדמות שלו אי אפשר יהיה לעצור. כך או אחרת, סוכנו של גלוך עו"ד שחר גרינברג שעד לא מכבר התבטא בעניינו בצורה חופשית, שיתף בהצעות שהביא למכבי תל אביב ואף טען בצורה החלטית כי המיוצג שלו לא צריך להישאר בקבוצה, התבקש למעט בהתייחסויות פומביות לשחקן מכיוון שזה עלול לעשות נזק לגלוך ולשבש את המשאים המתנים שצפויים להיפתח למכירתו.

אוסקר גלוך חוגג שער של נבחרת הנוער של ישראל
מכבי תל אביב משנה גישה? גלוך אתמול | אימג'בנק GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP

ההצלחה של נבחרת הנוער בסלובקיה הייתה כאמור המוקד אמש במחנה האימונים של מכבי תל אביב ורבים צפו במשחק מול צרפת. כמה שעות קודם פגשו השחקנים את הבעלים מיטש גולדהאר שנחת בהולנד עם נציגו ג'ק אנגלידיס ומיהר לפגישה עם השחקנים. גולדהאר אמר בין היתר לשחקנים: "אני מאמין בכם ומשוכנע שאנחנו צריכים להחזיר את ההצלחה למכבי תל אביב בעונה הקרובה. בואו נחזיר את האליפות. יש בקבוצה כמה פרצופים יותר חדשים ויש יותר וותיקים. כל מי שנמצא כאן ראוי להיות במכבי תל אביב. אני מאחל שתהיה לנו עונה מוצלחת".

רק שלשום נחתה מכבי תל אביב בהולנד וכבר הערב היא תפגוש את אלמניה אאכן למשחק אימון ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי