קורנו צולם במדי מכבי חיפה, אוביידו זעמה: "בינתיים הוא שחקן שלנו"

play
פייר קורנו במדי מכבי חיפה | אתר רשמי, אינסטגרם
שחקני מכבי חיפה בחגיגות האליפות עם הזמר בניה ברבי 02:28

המגן השמאלי נחת לקראת חתימה, תמונתו רצה ברשת ולמרות שהירוקים לא פרסמו אותה, הספרדים התרגזו: "תנו קצת כבוד". נבדקת אפשרות שסונדגרן יזכה למעמד של תושב ארעי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קרובה מאוד להשלים את החוליה האחורית שלה לעונה הבאה. האלופה חיפשה מגן שמאלי וככל הנראה מצאה אותו, אחרי שהנחיתה היום (רביעי) בישראל את פייר קורנו. הצרפתי בן ה-25 שמגיע מאוביידו מהליגה השנייה בספרד, יעבור בדיקות רפואיות ואחריהן יחתום על חוזה רב שנתי. הוא צפוי לצאת עם יתר השחקנים למחנה האימונים בהולנד.

בכך יצטרף למגן השבדי דניאל סונדגרן כזר השני שמגיע לחזק את האלופה לקראת עונת 2022/23. פרט אליו חתמו גם ינון אליהו וניקיטה רוקאביציה שחזר לקדנציה שנייה.

תמונתו של קורנו במדים הירוקים התפשטה ברשתות החברתיות והגיעה עד לאוביידו. אלופת ישראל אמנם לא פרסמה בעצמה את התמונה, אך הספרדים בכל זאת התרגזו כשראו אותה: "מה עם קצת כבוד? בינתיים, הוא שחקן של אוביידו".

פייר קורנו במדי סבאדיי
יצטרף למחנה. פייר קורנו | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

קורנו גדל במחלקת הנוער של מונפלייה, אך לא הצליח לפלס את דרכו לבוגרים ושיחק רק בקבוצת המילואים. משם עבר למילואי דיז'ון ואז יצא לספרד כדי לשחק בקבוצת המילואים של מאיורקה. אחרי השאלות בליננסה, מילואי אוביידו ואיביזה, חתם בסבאדיי שעלתה לליגה הספרדית השנייה ורשם עונה מוצלחת שכללה שישה בישולים, אלא שהקבוצה ירדה ליגה והוא המשיך במסע הנדודים.

אוביידו בעלת היומרות החתימה אותו לשנתיים בקיץ שעבר ובמדיה היו לו 31 משחקי ליגה ושלושה בישולים. הקבוצה שסיימה במקום השביעי בסגונדה בנתה על קורנו גם לעונה הבאה, אבל הוא זכה להתעניינות מכמה קבוצות, ביניהן טולוז שחזרה לליגה הבכירה בצרפת, אך נראה כי ההצעה של מכבי חיפה הייתה הטובה מכולן.

במקביל להתקדמות עם קורנו, במכבי חיפה בודקים אפשרות להפוך את דניאל סונדגרן לתושב ארעי, מה שיאפשר לו להירשם כישראלי. בת זוגו היהודייה עשויה לקבל אזרחות ישראלית בזכות הילד המשותף של השניים, שאינם נשואים, מה שעשוי לזכות אותו במעמד של תושב ארעי. בימים האחרונים כבר מתנהל הליך מול עורך דין לבדוק היתכנות כזו בהליך מזורז.